Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Den siste mnd har jr sovet i 40-50 min og vært våken i 1-2 timer mellom hver dubb. Men i dag etter 40 minutters dubb sovnet han igjen etter at han måtte ligge i senga i en liten stund. Han sov da i 1 1/2 time til før han våknet igjen, han låg 5 min våken i senga før han sovnet igjen! Før har jeg hentet han med en gang han har våknet, men i dag var det ting som gjorde at jeg ikke kunne gå inn med en gang, og nå lurer jeg på om jeg har forstyrret søvnen hans tidligere!? Han har kanskje ikke vært ferdig med dubben etter 40 min han! Ikke rart han er trøtt etter bare en liten stund oppe da! Nå har han sovet i 2 timer og 15 min, og jeg skal vel bare la han ligge s lenge han vil, og han hadde vel ikke sovnet dersom han ikke var trøtt!? Håper dette er noe varig, bedre med få lange dubber enn mange små. Da er han nok mer uthvilt og klar for action nar han er våken også da!
Sigbeth Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 ja disse små kan jo høres våkne ut når de er inne i en lett søvnfase. Det er mange foreldre som misforstår og tror ungen har våknet. av og til lurt og bare vente og se om de sovner igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå