Gå til innhold

Kan jeg få være her en stund til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoppa over på 3.trim på mandag, men føler meg absoulutt ikke hjemme der. Der snakker de bare om slimpropper og fødsel. Blir bare deprimert og lei av å være der, jeg har jo fortsatt 82 (!) dager igjen til termin. Liker meg bedre her inne jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Inviterer hermed alle med den følelsen til "twilight-trådene" som stort sett dukker opp hver dag. De er for oss som er i "the Twilight Zone", som har kommet såpass langt at vi ikke lenger lurer på om vi virkelig er gravide (mage og spark virker ganske overbevisende etterhvert) men LANGT FRA er klare til å ta fødselen på forskudd med alle de skumle slimproppene og strippingen som tydeligvis foregår der på 3.tri:)

Skrevet

Må bare spør, stripping?!?

Skrevet

ikke av den morsomme typen. Det er nok mer stripping av livmorhalsen for å få start på fødsel.

Skrevet

*merkelig summing i ørene* er det rart jeg vil holde meg på 2. tri så lenge som mulig???

Skrevet

:-) Du kan vel være her, så klart. Bare koselig det. :-)

Skrevet

Jeg vil også være her litt lenger. Hoppet som deg over i 3. trimester på mandag, men trives mye bedre her. Ikke like festlig å bare lese om fødselstegn. Så jeg har sneket meg inn hit hver dag nå.

Skrevet

Jippi, blir gjerne med på "twilight-trådene" Hihi, litt mye fødselsprat der inne ja... Føler ikke for å flytte inn der før i desember (har termin 26.12). Hehe

Skrevet

Lite Twilight-liv i dag, da - men jeg kan jo avsløre at vi allerede har hatt strippe-diskusjoner, men da stripping "av den morsomme sorten", som det ble referert til over her:)

Skrevet

Helt enig med deg! Jeg har igjen 80 dager, og føler meg ikke heime på 3.trimestersidene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...