Gå til innhold

Hvor modne er dere? (alder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor modne er dere gamliser egentlig?

Jeg er 35

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er uuuuuutgammal (ble 40 i mars) og har ei frøken på 16 mnd.

Hun er i barnehagen akkurat nå mens jeg sitter på kontoret med DiB og kaffe :)

Skrevet

Om 2 dager er jeg 38 år! Moden, men ikke overmoden:)

Skrevet

Moden mamma midt i 30-åra her......

Holder meg selvfølgelig ekstremt bra jeg også! :o/

Skrevet

Hvis du spør en 17 åring er jeg steingammel.

Spør du meg er jeg 36. Og jeg synes ikke det er såååååååååååå

gammelt da.

Skrevet

Fyller 37 år i november. Eldgammel ;-)

Skrevet

Jeg blir 40 neste år!! Hint til tonetrollet som er såååå mye eldre enn meg;-)))

Skrevet

Er fortsatt et sted mellom 30 og 40... (ble 39 i sommer).

Skrevet

Jeg er 35. Synes ikke det er spesielt gammelt...kan strekke meg til at jeg er voksen...ihvertfall av og til...

Skrevet

Jeg har akkurat fyllt 39 år. Føler meg ikke særlig moden, i hvert fall ikke nå som jeg går hjemme.

Skrevet

Herregud, jeg er jo OVER-moden!

41 år og mellom 40&50 år.

Hadde noen sagt at jeg skulle bli sååååå gammel da jeg var 14, så hadde jeg trodd de bare tulla :o)

Skrevet

Jeg er en av de overmodne! Fyller 42 år i november, 5 dager før jeg skal gifte meg! Har to barn, en gutt på 4 år og ei jente på 7 mnd. Er vel en av de som modnet sent tror jeg - føler meg mentalt på høyde med min tilkommende mann som blir 32 denne måneden.

Denne oldisen med familie har det helt suverent :-))

Skrevet

Oi, ser at jeg blir "the grand old lady" i dette selskapet. Er 42 og attpåklatten (gutt) er snart 3 måneder. Mannen min er også mellom 40 og 50, men vi føler oss unge til sinns! Og så ser vi så unge og vakre ut, da..... Vi har startet ny familie, mannen min har to jenter fra før på 13 og 21 og jeg har ei jente på snart 17.

Skrevet

Føler meg ikke gammel,men er 36 år!

Skrevet

Jeg fylte 39 (uff da) i august, men man er ikke eldere enn man føler seg. Noen dager er jeg ca 20 - andre dager utgammel :))))

Skrevet

Nærmer meg 40 med stormskritt...

Skrevet

Hører til de som er eldst her. Eller egentlig er jeg ikke gammel for jeg har ikke hatt bursdag enda i år, det har jeg ikke før 6 dager før jul og da blir jeg 43!

Skrevet

mitt nick har min alder, men som so mange andre synest eg ikkje det har so mykje å bety lenger. dei seine tredveåra har også sine fordelar...

Skrevet

Hi hi, håper det er fødselsåret ditt som er i nicket, for om du har en baby og er 69 år så må du være usedvanlig sprek;-))

He he.....

Skrevet

He-he, ja det er heldigvis fødselsåret, minsta er sju veker no. -men håpa sjølsagt på å vere like sprek som 69-åring also.....!

evig optimist....

Skrevet

Å - så godt at dere er skikkelig modne! Var på et moden mamma-treff da jeg var gravid for 2 år siden. Da var jeg 33, og de andre som møtte opp var stort sett under 30 alle sammen. DET kvalifiserer vel ikke til å være moden mamma vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...