MissDolly-tobarnsmor Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Gullet her har det ca som dette: 07: m.m.e 11: Grøt + m.m.e 15: Halvt middagsglass+frukt + vann 19: Grøt + m.m.e Problemet er at jeg er så usikker på om han får nok drikke i seg, vann er han ikke glad i så det tar han nesten ikke, og etter grøtmåtidene vil han ikke ha noe særlig å drikke....det går litt opp og ned såklart, men enkelte dager føler jeg det blir altfor lite... På morgenen drikker han bra (ca 200ml) og på kvelden prøver jeg å vente rundt 45min til jeg tilbyr melk og da drikker han bedre... Hvor mye drikker deres babyer til måltidene da? Jeg har så dårig greie på hva andre gjør......hadde vært kjempeinteressant å sammenikne:-)
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 5. oktober 2006 Ingen som orker å svare........? )
@nemone Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 jeg gjør omtrent akkurat som deg og lurer egentlig på det samme. Snuppa er heller ikke glad i vann.
@nemone Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 eh, glemte en ting. Gir en flaske mellom grøt på morgenen og middagen. Varierer hvor mye hun drikker av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå