Vannja Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Har vært en del på Nybakt Mamma-sidene før. Men nå er det så enorm pågang der at alt går kjempetreigt. På ettermiddagene tar det ofte flere minutt før man kommer inn på den siden man ønsker, og da blir det ikke så man gidder å bruke tid på det. Så jeg tenkte jeg kunne teste ut Din Baby i stedet! :-) Er vel trivelig her også? Jeg har to små barn og er ganske travel, men jeg liker å debattere litt med andre mødre når jeg har tid.
Karomamma Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Hjertelig velkommen! Her på "Modne Foreldre", er vi en gjeng med gamle kjerringer som snakkes jevnlig om dette og hint. Det er bare å sette i gang
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Det er sikkert mye kulere her.. For som Karomamma sier er vi en gjeng gamle kjerringer......De fleste er født sånn rett etter at dinosaurusene ble utryddet. Men vi er fryktlig spreke da. Velkommen skal du være, håper du heller vil leke med oss...
♥Snulder Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg for min del ble født samtidig med dinosene;) Holder meg råbra kan man si! Velkommen til oss! Håper du har sansen for selvironi!
Urtete Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, selvironi må man ha her!!! Som jeg nevnte i en annen tråd, så holder jeg meg selvfølgelig ekstremt bra jeg også! ;o/ Velkommen, forresten!
Trollmora Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg henger jo her så hvorfor kan ikke du henge her?? Har min fulle hyre med å være oppdatert så det skjer ganske mye her og! velkommen i Modne-klubben )
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Her må du gjerne henge... Men jeg advarer deg; DU BLIR VELDIG FORT HEKTA ASSA!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå