piak Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Hei, skal planlegge brylluppet mit enten i 2007 el 2008, så vi kan ha rigtig god tid :-). Vi ønsker å finne et lokale som ikke er forstort (60 gjester) og hvor vi selv kan ha med drikkevarer (jeg er dansk så halvparten av gjestene kan ta alkohol med opp) men enten bestiller maden på stedet eller utenfra. Noen gode forslag? Hilsen Pia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå