Gå til innhold

Fest i Trondheim?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere arrangerer fest for modne foreldre i Oslo. JEG VIL OGSÅ!! Men jeg bor i Trondheim. Er det interesse for å arrangere noe sånt i Trondheim? Jeg kunne godt ha dratt igang noe, dersom noen har lyst til å bli med.

Forspiel hos meg?

Frem med skulderputer, leggings og tights!

Frem med vinflasker og godt humør!

Sett igjen rullatoren hjemme!

Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kommer egentlig fra Trondheim, men rømte nedover i forbindelse med studier og har blitt her.

Men Norwegian har billige flybilletter da hvis ingen andre trøndere melder seg, så kan du komme nedover til tigerstaden i stedet ;-)

Skrevet

Det hadde sannelig vært noe ja! En weekend i Oslo med hotell og full pakke.... men selv om flybilletten er billig så blir det vel noen tusen totalt sett. Skal jammen tenke på det. :-)

Skrevet

Du kan gjerne få bo i min kjellerstue! Har kun 1 bad, men der det er hjerterom er det husrom:-) Bor i Moss og sambo har lovet å hente og kjøre oss trygt hjem igjen:-)) Vi møttes i Trondheim, han og jeg, på Dalì, for noen år siden, han jobbet som dørvakt der:-) Altså ikke da jeg møtte ham, for da var han også ute, og så har vi litt familie og gode venner i Trondheim!!!

Skrevet

Ikke trenger du bo på hotell, hvis ikke du önsker det veldig da?. Er sikker på at en sengeplass skal kunne ordnes:-). Er det hjerterom er det stjerterom... vet du..

Skrevet

Ja, kom nedover!!!! Det hadde vært hyggelig!

Skrevet

Vi andre kan jo dra til Trondheim en tur. Og til Bergen.

Kanskje vi rett og slett skal lage en slags DIB-ModneForeldre-Fest-Turné. Reise fra sted til sted, drikke vin og skravle. Det hadde vært noe!!

Skrevet

Trondhjæm hær å!! Hadd vært supert å træftes. Kor bor du? Æ bor på Tiller og har City Syd som nærbutikk....

Skrevet

Den kjellerstua hørtes koselig ut, Attpåklatten! Men tenk om jeg er en gal pyroman eller psykopat?

Skrevet

Bor på Risvollan. Hvor mange unger har du Gla-mor?

Skrevet

Ser jeg får billett tur/retur for under tusenlappen. Så det hadde jo faktisk gått an. Men det er jo litt gale-matias å bare reise til Oslo, bo hos fremmede og feste med mennesker man aldri har sett. Lissom? Eller? :-/

Skrevet

Har ingen hjemme nå, jenta mi har flyttet på hybel, og samboers bor hos mor (den ene) og på hybel i utlandet. Så da er det bare meg og gutten vår på snart 3 måneder her om dagene (jeg er forresten 42, skikkelig moden!!!!). Enn du, hvor mange barn (ser at du er 35 fra presentasjonslinken)

Skrevet

Jaaa! Turnè vil jeg være med på!!! Vi leier inn nannyer som kan ta seg av de små mens vi gjør vårt!

Skrevet

Så låser vi deg bare inne - og da går det jo bare ut over deg selv;-)

Skrevet

Hi hi hi....ser unektelig litt sprøtt ut når man leser det sånn ja, men holder vi oss ikke på skravlesiden da:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...