Vannja Skrevet 5. oktober 2006 #1 Skrevet 5. oktober 2006 Ser dere arrangerer fest for modne foreldre i Oslo. JEG VIL OGSÅ!! Men jeg bor i Trondheim. Er det interesse for å arrangere noe sånt i Trondheim? Jeg kunne godt ha dratt igang noe, dersom noen har lyst til å bli med. Forspiel hos meg? Frem med skulderputer, leggings og tights! Frem med vinflasker og godt humør! Sett igjen rullatoren hjemme! Noen?
Gummelillan Skrevet 5. oktober 2006 #2 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kommer egentlig fra Trondheim, men rømte nedover i forbindelse med studier og har blitt her. Men Norwegian har billige flybilletter da hvis ingen andre trøndere melder seg, så kan du komme nedover til tigerstaden i stedet ;-)
Vannja Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2006 Det hadde sannelig vært noe ja! En weekend i Oslo med hotell og full pakke.... men selv om flybilletten er billig så blir det vel noen tusen totalt sett. Skal jammen tenke på det. :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Du kan gjerne få bo i min kjellerstue! Har kun 1 bad, men der det er hjerterom er det husrom:-) Bor i Moss og sambo har lovet å hente og kjøre oss trygt hjem igjen:-)) Vi møttes i Trondheim, han og jeg, på Dalì, for noen år siden, han jobbet som dørvakt der:-) Altså ikke da jeg møtte ham, for da var han også ute, og så har vi litt familie og gode venner i Trondheim!!!
Ronja65 Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Ikke trenger du bo på hotell, hvis ikke du önsker det veldig da?. Er sikker på at en sengeplass skal kunne ordnes:-). Er det hjerterom er det stjerterom... vet du..
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, kom nedover!!!! Det hadde vært hyggelig!
Karomamma Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Vi andre kan jo dra til Trondheim en tur. Og til Bergen. Kanskje vi rett og slett skal lage en slags DIB-ModneForeldre-Fest-Turné. Reise fra sted til sted, drikke vin og skravle. Det hadde vært noe!!
Gla-mor Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Trondhjæm hær å!! Hadd vært supert å træftes. Kor bor du? Æ bor på Tiller og har City Syd som nærbutikk....
Vannja Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2006 Den kjellerstua hørtes koselig ut, Attpåklatten! Men tenk om jeg er en gal pyroman eller psykopat?
Vannja Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 6. oktober 2006 Bor på Risvollan. Hvor mange unger har du Gla-mor?
Vannja Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. oktober 2006 Ser jeg får billett tur/retur for under tusenlappen. Så det hadde jo faktisk gått an. Men det er jo litt gale-matias å bare reise til Oslo, bo hos fremmede og feste med mennesker man aldri har sett. Lissom? Eller? :-/
Gla-mor Skrevet 6. oktober 2006 #12 Skrevet 6. oktober 2006 Har ingen hjemme nå, jenta mi har flyttet på hybel, og samboers bor hos mor (den ene) og på hybel i utlandet. Så da er det bare meg og gutten vår på snart 3 måneder her om dagene (jeg er forresten 42, skikkelig moden!!!!). Enn du, hvor mange barn (ser at du er 35 fra presentasjonslinken)
♥Snulder Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Jaaa! Turnè vil jeg være med på!!! Vi leier inn nannyer som kan ta seg av de små mens vi gjør vårt!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 #14 Skrevet 6. oktober 2006 Så låser vi deg bare inne - og da går det jo bare ut over deg selv;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2006 #15 Skrevet 6. oktober 2006 Hi hi hi....ser unektelig litt sprøtt ut når man leser det sånn ja, men holder vi oss ikke på skravlesiden da:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå