Gå til innhold

Spontanabort?!


Nettnett

Anbefalte innlegg

Etter å ha levert ungene i barnehagen oppdaget jeg mitt største mareritt!!! Jeg blør:( Ringte legen og fikk komme inn med en gang! Han undersøkte meg og konstaterte en ganske kraftig blødning fra mormunnen men ingen åpning så det er ikke noe annet! Jeg kjønner jo såpass at det antagelig dreier seg om en spontanabort så jeg spurte legen om hva han mente oddsene var. 40% for at det gikk bra og 60% at det ikke lever lenger.. Forferdelig beskjed å få!! Fått time til ultralyd imorgen klokken 09.00. Føles som dommedag nærmer seg. Er forberedt på det verste nå:(:(:(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette ar kjempe trist.... Håper prosentende går til din fordel... Lykke til i morgen.... Krysser fingrene for deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Sånn venting er grusomt, krysser fingerene for deg!

Mange har jo hatt blødninger tidlig i svangerskapet og det har gått bra.

Lykke til i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Kjedeleg. Håper oddsene er med deg. Føler verkeleg med deg. Blir lenge å vente til i morgon. Eg blødde med min første og det gjekk bra så ikkje mist motet endå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange blør litt under svangerskapet uten at det betyr noe! Håper virkelig at det er en ufarlig blødning hos deg også. Ønsker deg og lille spira alt godt!! Stor klem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei alle sammen!

Takk for trøstende ord. Dagen igår og idag har vært forferdelige og ultralyden kom med dårlige nyheter. Det var en komplett spontanabort!

Men det er nå slik livet er, selv om det er en mager trøst så er det jo sånn at kroppen støter ut forster som ikke er friske.. Så må prøve å være positiv og selv om dette svangerskapet ikke var planlagt har samboeren min og jeg kommet frem til at vi vil prøve å få en til etterhvert!

Ønsker dere alle lykke til på ferden!!

Så lusker jeg meg forhåpentligvis inn i en ny terminklubb på sikt!

Nok en gang takk for støttende ord - og kos dere med spirene:)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, dette var trist å høre! Stooor trøsteklem og maange lykke til videre! håper at du snart kommer deg inn i en ny terminklubb!

Sender varme tanker og håp om ny frisk spire....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit å høre... jeg fikk den samme utgangen fra aprilklubben og her er jeg igjen! Det er tøft å miste den lille spira, men jeg tenkte også som deg- det er stort sett alltid en grunn når det ikke går helt som vi håper på... Fortsett å tenk positivt, mange varme tanker og lykke til med ny prøving når dere er klar for det!!

 

Stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...