Gå til innhold

Mye sexlyster og krangling her inne...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som det er mye bråk pga nick og nick tyver her, og noen innlegg virker litt useriøse. Ser også folk som får kjeft for sine innlegg, de er vel lagt inn for å få svar, ikke bedrevitere ;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble ikke ferdig å skrive gitt, hehe. Mange som har fantasier, ønsker ol. om å treffe andre folk for uforpliktende sex.. Kanskje ikke like lurt i alle tilfeller.. men, spennende. Og kanskje deilig?

Må jo si at tanken har jo slått meg og..

M

Skrevet

Bare meld deg på lista over "Vi over 25 som lever og ånder for fri sex og kjærlighet" Villungen har kontrollen på medlemsmassene, så her er alle velkommen!!!! Du kan bare legge inn din adresse her så får du svar:-) her er mottoet for klubben: "en for alle og alle for en" lykke til:-)

Skrevet

tja, ikke bare trygt å legge inn adr her da..

M

Skrevet

bare ta en midlertidig hotmailadresse du:-) men pass på at det er villungen som kontakter deg!!!! for her inne er det mange ekle troll som befinner seg:-)

Skrevet

må heller få villungen på chatten, da kan jeg gi adr mi..

m

Skrevet

Hva vil du jeg skal gjøre med adressa di da? Hvilke ønsker har du, hva tenker du på?? Kom med noe mer konkret da mann!!! Eller er du bare stille liten mus som, venter på at katten skal komme å ta deg....

Skrevet

Du er en stille mus som venter på at katten kommer å tar deg.. Du har ikke så mye så si du... Jeg må da vite at det faktisk er verdt å kontakte deg.. Jeg gidder ikke et mes av en gubbe.... Så kom igjen! Fortell hva du vil.... ;-)

Skrevet

Hehe... er du litt for pinglete til å legge til adr? ;p

Hva jeg vil gjøre, passer seg vel best imellom oss........ :)

m

Skrevet

Det er ikke snakk om å være pingle her... Det er kun snakk om nettvett.. Jeg må da vite hva jeg får, før jeg forsyner meg! Det er bare logisk det vet du! ;-)

Skrevet

Og dessuten, så her jeg patent på ordet pingle:-) Tror det er en liten hevngjerrig surmus vi har etter oss wildchild... Det har jo egentlig vært fredelig her inne en stund, så net ser ut som hun har gjennoppstått fra dvalen sin igjen:-) heftige kyss sendes til drømmedama mi nå:-) *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Ja, det er helt klart ei som bærer nag vi har med å gjøre her....

Heftige kyss sendes tilbake til drømmemannen min...;-)

*smmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssk*

Skrevet

PS. jeg likte utrolig godt det du sendte på mail til meg:-) Saftige saker må jeg si... hehe. har du virkelig klart å gjort dette selv? Er det vanskelig? Uansett så syntes jeg du var utrolig lekker på filmen... blir visst bare mer gaaaaaaaaaaaaaaaaal etter deg wildchild:-) *smaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Hehe.. Jepp, er jeg ikke dyktig... Det er ikke vanskelig i det hele tatt.. Man trenger bare ett kamera og bra belysning.. Så er det bare å kjøre på... Bare gled deg til du kommer hit å få prøve det ut sammen med meg.... ; D Jeg kan selvfølgelig komme oppover til deg å ta med meg alt jeg behøver...

Det møtet kommer til å bli veldig interessant. Jeg satser på søndagen så har vi ikke mye tid til å snakke...hehe.. *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssk*

Skrevet

Når jeg tenker meg nøye om, så har vi faktisk ingen ting å prate om heller, så det blir bare rå og heftig sex fra vi møtes til vi reiser igjen.. Jeg har vel gått rundt som en høypotent dust, etter den første sekvensen du sendte over:-) Har du spilt i mange slike? *smaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

Enda bedre...hvorfor kaste bort dyrbar tid til å snakke...

Jeg er absolutt med på rå og heftig sex fra vi møtes til du drar... Men to dager er alt forlite! Det er sikkert!

Ja, jeg har spilt i mange...du skal selvfølgelig få se alle... ;-)

*smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaask*

Skrevet

wowww. du er bare rååååååååååååååå!!!!!! Gleder meg til å se deg i levende live:-)

Skrevet

Jepp, jeg vet!!! DU er også helt rå!! Endelig så har jeg funnet en mann som er av samme kaliber som meg!!! *smaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassk*

Skrevet

Såså.. lille anonyme venn!!!! her prøver vi faktisk å holde en viss struktur på skriftspråket:-) Dersom du surner i løpet av en tråd. så er det rett UT herifra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...