Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og prøver å lage et lite regnskap/budsjett over de faste utgiftene våre. Og finner ut at vi bruker ganske mye på mat, det blir raskt en 1000-lapp i uka, og det er veldig mye for to personer, en baby og 2 katter syns jeg.

Hvor mye bruker dere på mat i uka?

Og hvor forsvinner deres penger? Tror de fleste har et hull som pengene forsvinner inn i, vårt hull er altså munnen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bruker ca1000kr i ukan til mat.

og da er vi 2 vuxna og 2 barn på 4 år og 21 månader, og ei hund..

og da er små handlen in ræknad,

har ca igen 500kr varje månad av di 6000 jeg får ,

vet ikke riktigt hu mye samboren har..

men jeg står før all matkostnader og bhg kostanden ner jenta mi ska bynna og samboren min står før regningene, og andre ting..

Skrevet

Hmm.. 800 kr bruker vi nok på mat i uka til oss.. Bikkja og katta er billige i drift, kjøper fòr i storsekker på FK til dem.

Vi bruker endel på bensin og diesel.. Svigers bor 4,5 mil unna, kjører etpar turer i uka, også blir det mye kjøring ellers.

Skrevet

Vi brukar vel 7-800kr i veka på mat. Diesel går det ein del til, og no har småen akkurat vokst ut av str. 80, så han må ha heilt ny garderobe (fekk himla mykje då han vart fødd, men ingen ting større enn 80 :o) Hos oss går det ein del til underholdning - mannen min er ivrig tagneseriesamlar (men han har kutta ut ein del), og eg er glad i ein tur på kino med besteveninna mi. Og så berre *må* eg kjøpe garn og handarbeidsutstyr.

Men det meste går nok i rekningar (husleige, forsikring, straum, telefon).

Vi er to vokse, ein eittåring og ein katt forresten.

Skrevet

2500-3000 i mnd på mat. en voksen og en på 3 år

Skrevet

vi bruker ca 2000 kr i mnd på mat, men det er bare jeg og lillegutt :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi bruker og mye på mat gitt, tror vi bruker over 1000kr i uka. Vi er to voksne og to barn, men hun minste fullammes enda, så kan ikke skylde på at hun spiser oss ut av huset akkurat..

• 1 måned senere...
Skrevet

Vi har prøvd å ha en grense på 1000 kr i uka på mat, men det er umulig! Vi bruker nok minst 1500 kr. Men da er altså alt man kjøper i matvarebutikken innregnet, altså shampoo, såpe osv også.

Skrevet

Vi er to voksne og ei på 1 år (og 2 katter), og vi bruker nok 1000-1300 kr i uka (da er alt regnet med som man kjøper på matbutikk).

Skrevet

Vi bruker vel en 1000 lapp i uka på mat, 2 voksne , 1 baby + 1 katt...

Kjøper morsmelkerstaning da...ca 100 kr i uken går til det.

Skulle gjerne handlet en dag for hele uken, men som oftest blir det små handling nesten hver da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...