Gå til innhold

Nå vier hun 4900 gram og har blitt 57 cm lang - 5,5 uke! Hva med deres små?


Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥

Anbefalte innlegg

Var på 6ukers kontroll i går og alt stod så bra til med vår lille Emma. Er bare jeg som nok en gang (2. gang) har pådratt meg brystbetennelse, å går nå på penicillin igjen =( Jaja...

 

Hva var målene på deres små ved 6ukers kontrollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, disse brystbetennelsene er noe herk. Har også hatt to runder, hvorav en med antibiotika. Forferdelig vondt og guffent. Jeg har nesten sluttet å gå med bh, det har hjulpet for meg. Stroppene kan klemme på melkegangene, og derfor kan det lett oppstå tilstoppede m-ganger. God bedring.

 

Vi var og veide da Ingeborg var 6 1/2 uke, matchvekt var da 5940 gram og hun var 60 cm. Nå var hun stor i utgangspunktet, 4480 og 53. De vokser og gror, og godt er det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på 6 ukers kontroll på mandag og lillegutt veide 5550... Lagt på seg akkurat 2 kg!! ca 56 cm lang.. Vokser ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi var 4280gr og 51 cm ved fødselen, og ved 6 ukers kontrollen var hun hele 59 cm lang og veide ca 5600 gr så hun hadde strekt seg noe voldsomt.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ved fødsel var hun 51 cm og 3430 gram i dag på hennes 7 ukers dag (var på 6 ukers kontrollen 1 uke sent) var hun 56 cm og 5050 gram:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde glemt hvor sinnsykt fort de vokser jeg :-) Snuppa mi er på full fart inn i str 62. Må bare skynde meg så jeg får brukt alt sammen av det nye ser jeg. Slik var det med første mann også, men jeg hadde glemt det helt ut. Karoline skal ikke på kontroll før på oinsf\dag hun, da er hun over sju uker. er spent ja. Av og til er jeg helt sikekr på at hun har strukket seg i løpet av en runde på puppen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt lille matvrak var 3220/49 da hun ble født og veide akkurat 6 kilo på 6-ukerskontrollen. Hihi. Hun ble ikke målt, det bruker man visst ikke å gjøre her i byen før ungene er eldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...