Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo utrolig deilig egentlig å sitte sånn egentlig:-) Gubben borte og barna sover - helt stilt i huset, men ikke utenfor... Den j.... naboen holder på å montere varmepumpe. Kom og spurte om det var OK at det ble litt bråk utover kvelden - og selvsagt sa jeg ja...

Men trodde ikke det var noen andre her nå jeg:-)

Må bare få si at dette er en utrolig koselig side. Har vært mest innom småtroll 0-1 år, og der mye rart - rene kranglesiden til tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset, så sover alle sin söte sövn. Er en liten tur til mormor og morfar og her i huset legger man seg tidlig og står opp tidlig! :-). Fast jeg har fastnet her da:-). Pc:n til mormor og morfar er en aning treg!!!!

Skrevet

Ja det er min også - stasjonær PC med Windows 98. Gutta mine er helt oppgitt altså, men jeg nekter å kjøpe ny så lenge denne virker!!!

Skrevet

Bare vent. Min 15 åring klager på internett farten hjemme hos oss...pga diverse spill han driver med er for dårlig... MEN... den er rask nok til dibbing:-)...Men den her til mormor og morfar, den er hvirkelig treg....Forresten, hvis man skal henge med utvikklingen til Pc:er så må man vel kjöpe ny hver mnd. er jeg redd...

Skrevet

Ja, må nok det. Min eldste sønn er utdannet innen data, og han lar ingen anledning gå fra seg til å fortelle meg hvor avlegs jeg er....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...