Gå til innhold

Apropos jålete døtre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå holder hun på 13 år å rense huden sin, renser og smører seg med fuktighetskrem og greier:-) Hun fikk en del produkter av meg som jeg hadde kjøpt og så hadde vi et lynkurs i stell og rens. Hun har litt kviser pga MYE SMINKE;-) og det er jo krisestemning!!! Storesøsteren har aldri hatt en eneste kvise og det er bare såhhh urettferdig da! Hi hi, de er jo søte også da;-) Prøvde meg på den at litt mer søvn, bedre kosthold etc kunne hjelpe, men tror ikke hun går på den gitt - for hun har nemlig ferie! Venninnen hennes som skal sove her, hun sovnet for en time siden på sofaen, mens min datter er lys våken!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ukjent fenomen nei...Hva med denne da!!!.... Mamma jeg har ingen klär.... absolutt ingenting... Jeg sier bare... Ta en titt på vaskerommet jenta mi. Eller kanksje på gulvet inne på rommet ditt...!!!

Men så sier min kjäre datter... sokkersött på ett eller annet kjöpesenter eller i en eller annen butikk, som jeg har värt dum nok til og bli med henne inn i... mamma er ikke denne buksen fin til meg... Blunk, blunk,,, klem klem... dessverre jenta mi, men mamma er blakk... men snille...ny klem, og ny klem... jeg skal väre så snill etc, etc.... Hvorfor i hundan går jeg på den hver gang???????????????????

Skrevet

Du er ikke alene:-)) Selv når mor er blakk klarer min 13-åring å få til et eller annet......ganske dyktig vil jeg si:-)

Nå skal jeg finne sengen tror jeg - Hannah våkner jo i morgen tidlig uansett om jeg er trøtt eller ikke:-)

Natt i natt og drøm søtt:-)

Skrevet

Det er når jeg leser dette at jeg er glad jeg bare har gutter!!!

Natta natt:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...