her@ Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Er ikke så ofte jeg er innom, men nå er det så mange innlegg her at det har tatt meg nesten halve kvelden å komme ajour... Er mest innom og snoker jeg da - skal prøve å skjerpe meg og komme med noen vettuge innlegg isteden. (Men gjenstår å se om det blir slik da).
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Velkommen til felleskapet:-) Her er det bare hyggelig og moro:-) Alle er snille mot hverandre og ingen slenger dritt - så kos deg her inne du også:-) Alltid hyggelig med nye nick!
Ronja65 Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Vi fikk streng beskjed av attpåklatten for en tid siden om skjerpings!!! og skjerpings har det blitt:-))
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Det er det jeg sier - FLINKE PIKER altså;-)
Trollmora Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Bare logg deg på og skriv i vei! Det er ikke alle innleggene som er "vettuge" da, men det er jo halve moroa:o)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, bare sett igang å produsere innlegg! Lag egne tråder, eller svar på andres... Men særlig vettugt trenger det ikke å være... Her er det så mye forskjellig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå