Gå til innhold

HJELP trenger råd. Pappa fyller 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

22 desember blir verdens beste pappa 50 år. Og jeg har IKKE snøring på hva jeg skal gi.. Her får dere en liten beskrivelse av han: Ungdommelig, ser bra ut, tøff i klærne, snill, handyman, hjelpsom, elsker og lage mat, morsom, flink bestefar til gullet mitt på 7 mnd..... O.s.v

Har virkelig ikke peil på hva jeg skal finne på!!!!!!! sukk..

HHHJJJEEEEEEEEEELLLLLP!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om du er tilhenger av å lage en gave selv også???

jeg har et forslag der du graver fram alt av bilder fra hans oppvekst, hans foreldre eventuellt besteforeldre. Grav fram alt du finner hos alle familie medlemmer....så setter du det inn i et album. Men ta med bilder fra før han ble født(om mulig) helt fram til i dag... Det er en gave jeg tror han vil sette pris på... Men hva med også å kjøpe et opphold i lom, på arne brimis kurs???

Skrevet

Mammaen min har så lenge jeg kan huske sagt at hun har så lyst til å hoppe i fallskjerm. (Regnet vel med at hun aldri kom til å få mulighet til det). Da hun ble 50 år var vi mange som spleiset, og selv om det var skrekkblandet fryd i forkant (mest skrekk kanskje) så har hun snakket mye om det i etterkant.

Men noe slik passer ikke til alle.

Skrevet

da pappa ble 50 så ga jeg han en liten minnebok/album.Der skrev jeg ned alt jeg hadde av ekstra gode barndomsminner som han har gitt meg.Jeg hadde kopert opp bilder fra jeg og søstrene mine var små ved siden av historiene våre.Utover i albumet limet jeg inn bilder som var nyerer og bilder av sønnen min.Han ble kjempe rørt og glad.Det var ganske mye jobb,men verdt det

Skrevet

VI kjøpte el-gitar til faren vår til 50-årsdagen. Nå er han veldig glad i å spille gitar da, så det var midt i blinken for ham, men om din far liker det men ikke kan, kunne dere kanskje plusset på et gitarkurs?

Til mannen min sine foreldre kjøpte vi utemøbler i villmarkspanel og fontene til dagene deres. Slo an det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...