Gå til innhold

Vi kan jo "dra igang" de som er her kanskje???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan starte! Så vi får litt fart i dissa sidene også!

Første gangen jeg er innom i dag, har vært på de andre sidene før og i og med att min sønn blir eldre og, så føler jeg meg nok mer "hjemme" her ja :)

Jeg starter...

Dame ( ung sådan, hehe) 28 år, samboer, ett barn - sønn, fyller fire i januar 07. Selvstendig næringsdrivende ( frisør ) og bosatt i østfold.

Gleder meg masse til å bruke disse sidene, så heng dere på her alle sammen !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann! Flott at du hiver deg innpå! Jeg har profil og velger forøvrig å være anonym. Men jeg er mottakelig for private meldinger. Har du profil?

Skrevet

*dytter* på denne for å få den opp igjenn jeg =)

Nei det har jeg ikke? Jeg tror ikke det?

Som sagt, så har jeg ikke sett disse sidene før akkurat nå, så jeg vet ikke helt hvordan jeg gjør det rett og slett :) Men jeg skal lete meg litt frem og sette meg litt inn i det.

Så herved dytter jeg for å få fler til å henge seg på her gitt!

;) ;) Kom igjenn da folkens, jeg er nyskjerring her :) :)

Skrevet

Du får sjekke "Din Egen Side" og lage profilen din der.

Tror det blir annonsert for BarnetMItt i diverse ukeblader, men den helt store effekten har uteblitt så langt. BarnetMitt er jo bare fra juli, så det er ikke rart.

Forresten lagde vi en oversikt over alle brukere her inne tidligere. Jeg kan dra den fram igjen.

Skrevet

Da var det gjort ja:)

Den skal jeg titte på, så kommer den litt opp og frem og=)

Skrevet

Henger meg på her jeg også! Er for det meste på DIB, men har tre barn i alderen snart 2 år, snart 5 år og snart 11 år. Så jeg føler egentlig at jeg hører mer hjemme her etterhvert. Håper virkelig at det blir mere liv her!!!!

Skrevet

Hallo. Helt ny her jeg, men stolt mamma til 2 sjønne gutter på 2 og 4 år. Travelt? Ja men koser meg masse! Er somregel hjemme med barna, men jobber litt kvelder og helger i butikk. Selger barneutstyr og barneklær. Trives med det, men mye som frister å ta med hjem..... Det gjelder å holde hodet kaldt og kun kjøpe det man faktisk trenger.

Føler meg også ganske ung... Kun 32.... he, he. Og gift i snart 10 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...