Gå til innhold

Hoster babyene deres av og til?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gutten min har de siste par dagene hosta litt av og til, men det er helt skarp hoste , fullstendig fri for slim. Ikke noe snørr, og i kjempefin form ellers. - Så egentlig kan jeg ikke tro han er forkjølet. - Er det vanlig at babyer hoster slik av og til? - Andre som har opplevd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Nyser en del da. Og alltid to nys i slengen. Rart:)

 

Kan være forkjølet, men kan og være støv eller noe som irriterer litt. Du kan jo høre på hs. Ellers er det nok ikke noe farlig. dersom allmenntilstanden blir dårlig vile jeg kontaktet lege/hs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår gutt hoster også av og til...Helt tørr hoste som du beskriver...Vet ikke om det er vanlig, men er ikke bekymret for han er i fin form og spiser godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mi lille pie hoster av og til men det er ikke en skarp hoste. Hun har også en del surkle- og gurglelyder men det er bare normalt blir jeg fortalt, og forårsakes av gulping og spytt. På sykehuset mente de at så lenge hun ser frisk ut og spiser godt så er alt i orden (akkurat den tar jeg med en klype salt altså!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp jenta vårs hoster iblant og, men er ikkje noe skummel host syns eg ,hun er i fin form ellers egentli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...