Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Faren til sønn min truer med å ta barnet hvis jeg skriver han opp som far på trygdekontoret. Hva skal jeg gjøre?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Huff... Dette hørtes da fælt ut.. Vet ikke om jeg har noen råd til deg. Men du må jo få hjelp et eller annet sted. Hva om du snakker med de på trygdekontoret om situasjonen da? Hvor gammel er ungen? Akkurat hva mener du med å ta barnet da? Å få foreldreretten? Det høres jo ikke ut som om han burde det når han ikke engang vil at du skal skrive han opp som far.. Skjønner du er fortvilet. Beklager at jeg ikke har noen gode råd, men snakk med noen som kan hjelpe deg.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #3 Skrevet 5. oktober 2006 Han ville ikke betale barnebidrag nei... for en idiot. Stakkars deg som har havnet i denne situasjonen. Tror jeg ville ha anmeldt han til politiet. Ta opp samtalen på bånd som bevis først eller hvis mulig ta det opp på film. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg mente altså ta opp samtalen når han truer deg. Men ang trygdekontor bør du vel ha en samtale med dem,tror jeg. Håper noen kan gi deg en konkret svar.Håper at du legger en tilbake melding her om det gikk bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå