temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Siden det har vært så mye snakk om tradisjonsriksuppe.... Noen som kan hjelpe meg med oppskrift på kleppmelk? Og har noen oppskrift på lugger?
Trollmora Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 I alle dager! Er du nordlending? Kan høre med morsan om oppskrift på lugger. (hvis vi mener det samme da?)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Nesten ;-)))))) Begge foreldrene mine er nordfra... Regnet med at du ville reagere på dette spørsmålet... Det finnes vel ikke flere typer "lugga"?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Og jeg har så lyst på kleppmelk.... Men jeg får ikke tak i mamma...
Trollmora Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg vet bare om en sort. Lange svarte strikkete og tovete lester med filtsåle? Som eldstemann sa: Kan jeg få ha på utetøflene mine? Oppskrift på kleppmelk kan jeg få tak i til i morgen hvis det passer?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, tusen takk!!!! Hvor er du fra forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå