temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 i dag har gjort meg sliten! Og SULTEN!!!!! Kommer tilbake litt seinere. Lag litt moro sålenge da, damer...
Trollmora Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Ja det er hardt å reise i EU gitt! Skal snart gå av vakt og logge meg av. Ikke lag FOR mange innlegg da jenter. Tenkt på oss (meg) som må dibbe i arbeidstia da, kan ikke bruke hele dagen på å holde meg oppdatert )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg skal opp i stua og se film med sambo nå! Onsdag i dag vet dere:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå