Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 skal innrömme at jeg ikke alltid husker det.. sukk. Spiser en god skje tran selv, og gir ungen dråper.
susemor-3 små Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Samme her. Jeg tar tran selv og ungene dråper. Men må innrømme at jeg ganske ofte glemmer å gi dem dråpene...
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har ofte glemt å gi dråpene. Men nå som han har begynt med grøt husker jeg det nesten hver dag. For jeg blander det i grøten. Kjempegreit. Og så blir samvittigheten litt bedre:-)
Rivella Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Ups, der du traff du et sårt punkt, gitt ;-). Den stakkars dattera mi kommer vel til å få rakitt når som helst, det er mildt sagt et mirakel de dagene jeg husker å gi henne d-dråper. Må nok prøve å endre rutinene, synes vi er ganske flinke med endel andre rutiner, men akkurat dråpene blir det dårlig med.
Tibra Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Huff nei, glemmer det ofte og skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å huske... Vi får trøste oss med at det har vært mye sol og dagslys, og heller skjerpe oss nå til vinteren...
Luckyme og vennen Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, det er vi faktisk! Har blitt rutine å gi det i løpet av formiddagen samtidig som hun spiser litt lunsj. Og det morsomme er at hun smiler når vi holder flasken m d-dråpene foran henne, antakelig fordi hun kjenner det igjen. Og så teller vi høyt når vi drypper dråpene på skjeen. En-to-tre-fire-fem.. Dette har vi gjort hver dag siden hun var 4 uker. Og nå synes hun det er supergøy.. He he..
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Nei! Jeg skammer meg over hvor ofte jeg har glemt det, men nå som sola er på hell og overskuddet øker, tror jeg at jeg skal klare å huske det (nesten) hver dag.
Dano Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 huff, dårlig samvittighet,,,:-( Glemmer det ofte desverre...
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Har det i morgen stell rutinen, så hun får dråper hver morgen, og når flaska nærmer seg gaper hun.. er så vant til det. Den står i korga med stelle produktene så jeg må nødt og se den!
pappamannen Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Vi hadde et litt uheldig tranforhold når han var 4 uker, så vi begynte med dråper. Nå er han 9 mnd, og jeg tror det er en dag han ikke har fått. Vi gir før frokost. Har forøvrig gått litt tilbake til tran, funket greit når vi prøvde på nytt. Så jeg gir tran, mamman gir dråper (den som gir frokost). Blandingsmissbruker.
Hoppetussa Skrevet 5. oktober 2006 #11 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg gir de hver dag, men det kan hende hun gulper mindre enn 5 minutter etter at hun fikk dråpene, da gir jeg henne selvsagt ikke mer.
Sigbeth Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 Gir dem før kveldsbadet, noe som skjer annenhver dag. Har dessverre ikke fått noen rutine de dagene han ikke bader:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå