JENTE06 / GUTT09 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 som dere ikke trenger lenger? Vi skal til Thailand i januar/februar, og da er jenta vår litt over 7 mnd. Problemet er at jeg ikke får tak i noen sommerklær i den str. nå. Så hvis noen har noe dere vil bli kvitt, blir vi kjempeglade og takknemlige! Vi bor i Oslo :-)
PMST Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 ja har en god del sommerkjoler osv i str 68-74 liggende...ca 14 kjoler og noen sett;)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har en del i 68/74 som jeg skal legge ut for salg etterhvert nå. Er det snakk om at du ønsker å få klær, eller kjøpe?
JENTE06 / GUTT09 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Er interessert i alt :-D Gi meg linken, så skal jeg se på det.
Mandalas Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har kanskje noe ja. Bor i Vestfold, men skal til Oslo innen de kommende ukene.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Hadde jeg vært deg ville jeg tatt med absolutt minimalt og heller kjøpt det jeg trengte i Thaiand...
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ville satset på å ha lyse, langermede bodyer til dagtid- sola er sterk og hun trenger beskyttelse. Kjoler og penklær til kvelden og det har de masse av i Thailand;))
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Skal gjøre det så snart som mulig:) Planlegger å lage annonsen i helga nå..Må bare sette i gang med å ta bilder først *phu* Litt av en jobb det skal bli......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå