Gå til innhold

ER DET FORDI DET ER HØST....

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller er jeg i en periode nå hvor det bare er nok nok nok... Ikke noe avlastning eller samarbeid fra far sin side... 80 % lønn= regnibger hoper seg opp. Namsmannen kommer å henter bilen nårsomhelst nå. har snakket med de. Ikke barenhage plass...jobb igjen i des. turnus... orker ikke mer jeg nå....

et forbanna lyspunkt skulle vel ikke være så for mye forlangt vel.....

eller er jeg kravstor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det litt sånn selv, men fant mine utveier som ble til store lyspunkt. Kanskje du har feil yrke? Om du mottar kan få er det smart å ta en utdanning nå. Eller ta den på kveldstid vta nettet.

Kravstor er du absolutt ikke, men jeg innså at lyspunktene liksom aldri kom, så jeg måtte snu om veldig på ting og finne dem selv.

Etter endelig å ha kommet meg gjennom allmennfag påbygging, studerer jeg nå personalutvikling og ledelse gjennom NKS, samtidig som jeg nettopp har startet en nettbutikk med importvarer.

Dette gjør jeg samtidig som jeg har OS på siste året, så det funker økonomisk.

Og i en ellers så trist hverdag med en psykisk syk mor, utslitt far, en bror delvis på kjøret, en bestemor jeg skjønner jeg snart må gi slipp på, venner jeg aldri ser mer, så gjør nettbutikken og studiene, sammen med sønnen min selvfølgelig, at jeg begynner å se veldig lyst på livet ;)

Ser heller ikke noe til guttens far, så er passe utslitt til tider. Prøver i herdig å få ham inn i en barnehage nå.

Ja, en ting jeg vurderer forresten, ta teorien til fagbevet som renholdsoperatør 1 kveld i uka over 10 mnd. Om det skulle vise seg at jeg får lyst til å vaske/lage mat på Nordsjøen for 500 000 kr i året liksom...;)

Så, nå fikk du oppskrifta mi på å komme seg utav et litt trist liv.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...