Gå til innhold

Noen som vil legge ut bilder av borddekkingen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som allerede har giftet dere.... :-)

Lyst å dele noen bilder av hvordan bordene så ut når dere giftet dere?

Driver og tenker på pynting, farger og slikt, så gøy med flere ideer...

Takk :-) :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå, akkurat det hadde vært fint om noen kunne gjøre!!! Nettopp lagt ut link på skravlesiden, om noen har forslag til hvordan pynte bordet...

Skrevet

dytter denne for dere, for jeg håper også på bilder. Har tenkt å ha fargene hvitt og sølv. Men klarer ikke helt å se for meg hvordan bordet skal pyntes...

Skrevet

Hei!

HAr aldri lagt ut bilder her, men prøvde med ett nå. Dere kan få et inntrykk av borrdekkingen til vårt bryllup på mitt nick på albumsidene

Skrevet

hei. kan godt få noen bilder av meg. vi giftet oss den 22.07.06. men vet ikke helt hvordan jeg legger ut bilder...

Skrevet

kjempefint bilde av dere! :)

Det var et stilfult og enkelt bord, akkurat etter min smak :)

Skrevet

Takk skal du ha! Vi ble veldig fornøyde med både bilder og borddekking. Ville ha det enkelt og stilfullt og med rød tråd gjennom hele dagen. (Hjerter og et lite "dikt") Lagde bordkort og lykter til å ha på bordet selv. Disse kommer ikke så godt fram på bildet, kan se om jeg finner noen bilder som viser flere detaljer.

Buketten min var jeg spesielt fornøyd med. En venninne strikket et langt hjerte av sølvtråd og fiskesnøre. En annen venninne, som er blomsterbinder, satte blomster i hjertet.

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Det var jo kjempefint. Synes ofte det blir for mye pynt jeg så det var veldig etter min smak.

Bare et lite spørsmål: hvor har du kjøpt hjertene på bordkortene deres?

Skrevet

Nå har jeg lagt ut et par bilder. De blir jo så små på våre album, så ikke så lett å se. Det tydeligste er tatt underveis i pyntingen, så ikke helt ferdig pyntet, akkurat, men du får jo en ide:) Blomstene våre er ikke ekte.

Skrevet

hei todeiligeguttebarn!

Kjempefin og nkel borddekking. Noe sånn var det jeg og tenkte ha. Kan jeg spørre hva det er du har brukt i midten av duken, som en løper i beige. Hvor har du kjøpt det?

Skrevet

Takk:) Kommer jo ikke så godt frem på bildet, men fint du likte det! Jeg brukte en tykk papirduk i hvitt helt under (veldig viktig hvis man bruker papirduk at man sjekker kvaliteten først, mange er veldig stygge, men denne så ut som en vanlig hvit duk), deretter brukte jeg et silke-aktig, gjennomsiktig friskt pastellgrønt stoff som jeg kjøpte på ikea, som løper. Kostet 20 kroner meteren, og jeg klippet det i to på langs, før jeg brettet det dobbelt og brukte som løper. Vi hadde ca 50 til middag, og 15 meter av stoffet (ble til 30 siden jeg klippet på langs) holdt til hele hesteskoen, gave- og kakebord, og vielsesbord (giftet oss i lokalet). Brukte også resten av stoffet til å binde sløyfer på stolene som vendte mot midtgangen under vielsen, og til å binde rundt kubbelys og lysestaker.

Deretter satte vi blomsteroppsatsene på plass, hadde lysestaker og telys, pluss noen roseblader langs den grønne løperen. Jeg holdt bordkortene helt enkle, så det ikke skulle bli for mye pynt. Serviettene er også papirservietter, men føles og ser ut som tøy.

Blomstene kjøpte jeg via nett etter at en brud her inne fortalte om silkeblomster som var billige. Mange reagerte siden det kan virke tacky med uekte blomster, men alle gjestene trodde de var ekte. Veldig pent!

Skrevet

Hepp! Bilde av et av gjestebordene i vaare album, under mitt nick.

Skrevet

Så nydelig du var!!! Men fant ikke noe bilde av borddekningen din.

Skrevet

Hjertene på bordkortene har jeg stemplet selv og hatt på embossypulver før jeg klippet dem ut og limte dem på kortet med limputer

Skrevet

Takk skal du ha!

Ja, blomstene er ekte!

Skrevet

Takk for det...:)

Men naa tror jeg bildet skal kunne sees! Det er et av de 11 bordene vi hadde.

Skrevet

hvr finner jeg allle de bildene som er lagt ut? klarer ikke å se noen jeg.... ikke så flink me data...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...