Gå til innhold

ikm lørdag 7.okt, kan jeg teste snart da eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å røyne på tålmodigheten min????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du klarer, så vent til lørdagen. Da får du mest sannstnelig et sikkert resultat. Men skjønner hvis du tester før....

Krysser fingrene for deg=)

Klem

Skrevet

det har noe med at hvis jeg tester neg nå, er det greit, for da er det enda håp, men får jeg neg til helga, blir jeg såååååååå lei........

Skrevet

hvor tidlig går det an å få pos tesst da??

Skrevet

Er i samme båt som deg! Tror jeg blir smågal av denne ventinga. Har også IKM på lørdag. Testet negativt i kveld, greide ikke å vente lenger... Føler at noe er på gang da..

Skrevet

godt å høre det er fler i samme båt... hehehe

men jeg har det så opp og ned, dene ene dagen føler jeg det er noe, neste dag føler jeg ingenting....

så er så usikker...

Skrevet

De sier jo at med vanlig CB kan det vise positivt 3 dager før IKM, men da er det ikke sikkert du får riktig utslag.

Skrevet

Jeg holder meg til CB digital heretter for å slippe å tyde streker.

Men noen sier at digital trenger man litt mer HCG i urinen enn vanlig CB.

Skrevet

Ja sånn er det med meg også :)

Sto bakerst i køen da tålmodigheten ble utlevert jeg, derfor llitt smågal av venting...Spennende da. Er bare så redd for å bli skuffet, men da er det vel bare å fortsette prøvinga :) Lykke til!

Skrevet

men du juhujenta. føler du noe på meg idag..??

Skrevet

Det er nok lurt å i allefall teste med morgenurin før IKM. Men du må forberede deg på negativ test før ikm da..

Ønsker deg lykke til

Skrevet

JEG er forberedt på neg.test både før og etter ikm jeg, begynner å bli vant til det.... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...