Ranveig R Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Og kv synest du i såfall om plassen? Eg trur ærlig talt ikkje eg har kasta vekk pengar på dummare måte før... Eg og søstera mi og småen betalte 360kr for å vere heile dagen i eit lite bølgebasseng og eit boblebad. Uteanlegget var stengt (går ut ifrå at det er stengt heile vinteren) og det var stappfullt i bassenget. Eg hadde liksom sett for meg at det skulle vere eitt vanleg svømmebasseng i tillegg til bølgebassenget, men det var det tydeligvis ikkje. Det var voldsomt med lyd (skuleferien gjorde vel sitt til det), og når det ikkje var bølger i bassenget var det bobler og dusjar og småen vart faktisk så redd av alt saman at han ikkje våga å vere der (går på videregåande babysvømmingkurs og han ELSKAR vatn til vanleg, så det skal litt til...). Så vi var der inne i ca ein time til saman (20 min skifitng, 20 min bading, 20 min skifting). Jaja. Då veit eg i alle fall at dette gjer vi ikkje fleire gongar... Blæh! Andre som har vore der med småbarn?
Ranveig R Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 4. oktober 2006 Ikkje kan eg skrive heller ) Tropicana skulle det sjølvsagt stå i overskrifta.
Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 13. oktober 2006 #3 Skrevet 13. oktober 2006 Har de tatt vekk det bassenget som er nede ved garderobene? for det er da to basseng inne, samt boblebadet.
Ranveig R Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2006 Det var eitt basseng der med garderobene, men det var det vannskliene kom ned, og det stod skilt om at leik i det bassenget var forbudt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå