Gå til innhold

Nokon som har vore i Trpoicana på Gol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kv synest du i såfall om plassen?

Eg trur ærlig talt ikkje eg har kasta vekk pengar på dummare måte før... Eg og søstera mi og småen betalte 360kr for å vere heile dagen i eit lite bølgebasseng og eit boblebad. Uteanlegget var stengt (går ut ifrå at det er stengt heile vinteren) og det var stappfullt i bassenget. Eg hadde liksom sett for meg at det skulle vere eitt vanleg svømmebasseng i tillegg til bølgebassenget, men det var det tydeligvis ikkje.

Det var voldsomt med lyd (skuleferien gjorde vel sitt til det), og når det ikkje var bølger i bassenget var det bobler og dusjar og småen vart faktisk så redd av alt saman at han ikkje våga å vere der (går på videregåande babysvømmingkurs og han ELSKAR vatn til vanleg, så det skal litt til...). Så vi var der inne i ca ein time til saman (20 min skifitng, 20 min bading, 20 min skifting). Jaja. Då veit eg i alle fall at dette gjer vi ikkje fleire gongar...

Blæh! Andre som har vore der med småbarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikkje kan eg skrive heller :o)

Tropicana skulle det sjølvsagt stå i overskrifta.

• 2 uker senere...
Skrevet

Har de tatt vekk det bassenget som er nede ved garderobene? for det er da to basseng inne, samt boblebadet.

Skrevet

Det var eitt basseng der med garderobene, men det var det vannskliene kom ned, og det stod skilt om at leik i det bassenget var forbudt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...