Gå til innhold

Skjønner at dere er midt


Anbefalte innlegg

Skrevet

i kveldsmat og legging.

Nå er det utrolig stilt her!

Endelig litt rolig på jobben, men snakker nok bare med meg selv:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, nå er minstemann sovnet, jentene på rommene sine og storebror driver med sitt. Selv om det er høstferie så holder vi sånn noenlunde fast på rutinene - hvis ikke blir første uken etter ferien fæl.......

 

Du har det fint som har det rolig på jobben - den jobben ønsker jeg meg! Selv er jeg ganske utmattet når jeg er ferdig på jobb - springing i ett kjør!

 

Ha en fortsatt fin og rolig kveld!

Skrevet

Barn er lagt for en god stund siden og vi har satt i oss så mye fårikål

at vi sitter her å stønner. Nesten julaften mett jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...