❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Hei ! Jeg var hos JM på mandag, og fikk vite at hodet hadde festet seg, jeg har hatt masse kynnere i det siste, og slimaktig utflod..(slimpropp?) Så dette var tegn som tydet på at den lille kanskje kommer før tiden. I dag har jeg hatt litt rød/brun aktig utflod. en dråpe el to. Litt menssmerter i magen har jeg å.. Burde jeg ringe føden?? Flere som har det som meg? Takk for svar!!
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Takk for svar, jeg ringer jordmor i morgen for å høre med henne. Ringer føden dersom det kommer mer blod jeg..
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Om ikke smertene har gidd seg til nå.Må du ringe føden slik at de eventuelt kan stoppe fødselen..
❤Lillemaisprelle❤ Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2006 det er ikke smerter i den forstand, men murringer om du skjønner? Litt vanskelig å forklare, men kanskje jeg burde ringe da.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Ja ring med en gang.Murringer er ofte rier...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå