Gå til innhold

noen i sverige her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som bor spessielt i stockholm`s området her.

Har värt her i 3 år. Hadde ei norsk venninne her men hun har flytt tilbake. Hadde värt hyggelig å mött noen nye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er også interessert i nye bekjentskaper:) Vi er en familie på 3 med en datter på litt over 4 måneder. Jeg er 32 år, og vi har nettopp flyttet tilbake til Stockholm. Sist bodde vi her i 2 år. Har en fin omgangskrets (noen med, og noen uten barn), men hadde vært hyggelig med flere å trille med, og kanskje med barn på min datters alder? Vi bor nære Söder og går mye turer i det området.

Flere nordmenn i Stockholmskjernen? :-)

Skrevet

Idag har vi bestemt oss for å flytte til Sverige! Det blir innen en halvtimes radius fra Rimbo. Dvs, Rimbo, Norrtälje eller Vallentuna! :) Det blir virkelig spennende! Mye som skal ordnes og sjekkes de neste mnd ja!

Jeg har to barn -en på tre år og en på seks mnd.

Skrevet

Jeg har bytta navn.

Jeg bor i stockholm V så det er ikke noe ekstrem avstand. Min man har familie i Vallentuna.

Jeg er jo 81 og da 24, snart 25 år.

Hvis du trenger noen å snakke med så har jeg bodt her i 3 år og sitter inne med litt erfaring. Det er lite manko på norske venner i området.

Skrevet

Jeg bor vest i stockholm (vällingby) og har en sönn på 3år, men får en å trille i februari.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...