Grodan25 Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Er det noen som bor spessielt i stockholm`s området her. Har värt her i 3 år. Hadde ei norsk venninne her men hun har flytt tilbake. Hadde värt hyggelig å mött noen nye.
BizziBee Skrevet 9. oktober 2006 #2 Skrevet 9. oktober 2006 Hei! Jeg er også interessert i nye bekjentskaper:) Vi er en familie på 3 med en datter på litt over 4 måneder. Jeg er 32 år, og vi har nettopp flyttet tilbake til Stockholm. Sist bodde vi her i 2 år. Har en fin omgangskrets (noen med, og noen uten barn), men hadde vært hyggelig med flere å trille med, og kanskje med barn på min datters alder? Vi bor nære Söder og går mye turer i det området. Flere nordmenn i Stockholmskjernen? :-)
Mandalas Skrevet 15. oktober 2006 #3 Skrevet 15. oktober 2006 Idag har vi bestemt oss for å flytte til Sverige! Det blir innen en halvtimes radius fra Rimbo. Dvs, Rimbo, Norrtälje eller Vallentuna! Det blir virkelig spennende! Mye som skal ordnes og sjekkes de neste mnd ja! Jeg har to barn -en på tre år og en på seks mnd.
Grodan25 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg har bytta navn. Jeg bor i stockholm V så det er ikke noe ekstrem avstand. Min man har familie i Vallentuna. Jeg er jo 81 og da 24, snart 25 år. Hvis du trenger noen å snakke med så har jeg bodt her i 3 år og sitter inne med litt erfaring. Det er lite manko på norske venner i området.
Grodan25 Skrevet 15. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2006 Jeg bor vest i stockholm (vällingby) og har en sönn på 3år, men får en å trille i februari.
Mandalas Skrevet 16. oktober 2006 #7 Skrevet 16. oktober 2006 Det passet jo bra! Og at du har en tre-åring også, så gøy! Kanskje du vil maile? Min mail er [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå