Gå til innhold

GRATTIS til oss attpåklatten !!!!... idag er Hannah og Thyra 6 mån!!!!.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk va tiden går fort.....

Hvis Olivia38 er innom, så får hun også en stor grattishilsen fra oss:-))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis til dere og! Ja, tenk at det allerede er et 1/2 år siden disse små jentene kom!!! Utrolig, sier nå jeg...

Håper det går bra med dere hos foreldrene dine og at dere får noen gode dager sammen:-)

Klemmer til Thyra og deg fra Hannah & meg

Skrevet

Jepp, det har vi. 15 åringen min, sa idag.... Öh, vi drar vel hjem på lördag va???. Egentlig så ville han hjem imorgen pga en eller annen dame og en eller annen fest???. :-))

Igår så fikk han sin favoritt rett. Morfars kjöttsuppe, med masse klimp i. Idag så fikk mor sin vilje. Paltbröd og flesk med vit saus.... nam,, nam... (husker dere Emil, når Lina skulle lage palt på griseblod?). Vi er lit barbariske her i Harryland.....

Imorgen har vi bestillt Flötegratinerte poteter med elgstek,,,,,,,eller kanskje elgfilè??????....

Godt at GR kurset ikke begynner forren om to uker:-))

Forresten. Thyra satt for förste gangen av seg selv idag... på 6 mnd dagen sin:-)))))

Skrevet

Wow så flink hun er da:-))) Hannah sitter fint, men balansen er ikke helt god ennå, så hun tipper lett over på siden etter en stund..... og krabbestillingen har hun ikke skjønt ennå;-) Ligger liksom bare på magen og armer og bein går for fulle mugger! Ser ut som en sprellende fisk egentlig;-)

Jeg husker Emil og Palten:-))))) Jeg elsker Emil!

Skrevet

Ohh, hva de er söte di små gullungene våres:-). Hun sto på sine knär og plutselig så satt hun av seg selv. Min vennine löpte og hentet myke puter, men hun klarte og vingle så hun datt i mellom de... Ble lit forskrekket da hun dunket hodet sitt litt. Men det tok ikke mange sekunder för det var påån igjen. Nytt fall, men da höll hun opp hode sitt gitt....:-)). Utrolig hvor fort de lärer og ikke minst husker.

synes jeg er mye flinkere denne gangen til å nyte og glede meg over alle de små skritt og fremganger de faktisk gjör. Samtidig som babyn blir mer og mer borte, det er jo lit trist.

Men jeg må si at Thyra er en utolmodig dame, envis, sta og noen ganger så gir hun opp lit fort og hyyyylller fordi hun ikke for det til med en gang. Phhuu... hvordan skal det bli seinere....????

Skrevet

Ja, disse små vær-frøknene er bestemte små damer - det er sikkert og visst:-) Blir nok noen runder å gå med disse små søte kroppene ja....

Men de er tøffe også og det kommer godt med. Så har vi jo erfaring med de store søstrene da;-) Det har blitt noen runder med dem også oppigjennom tenårene spesielt:-)

Skrevet

Ja... det er jo sant...:-). Min eldste går ikke utenfor dören, uten maske.... Hun må ha to timers forberedelse för hun ens kan tenke tanken og vise seg for omverden:-)). Hjelpe meg!!!! Var jeg sån selv????????????????????? NEI DA:-))))))))))))))))))))))))))!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Å, vi var ikke så ille heller da;-) Eller kanskje vi var det? Uansett, så er det jo rene komikveld, de maler seg og stæsjer håret og diller og daller noe alvorlig før de kan vise seg utenfor hjemmet......slitsomt spør du meg! Og fryktelig styr når vi er så mange jenter her og kun har et, lite bad! Stakkars sambo - flaks at han får pusset tennene sine;-)

Skrevet

Hos oss er det to bad, men kun en dusj.... Ikke alltid så lett det heller.....For min del, så er jeg snart uten sminke!!!.... Oh... mamma kan jeg låne din maskara for alltid eller.... Svak som jeg er, så sier jeg noen ganger.... ganske ofte.... Ok da.... Er sikkert dumsnill....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...