Trollmora Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 ... av dere modne mødre skal på den føromtaltekjempefestdaten?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har kjempelyst!!! Kommer litt an på når det blir da:-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Har vel lyst, selvom jeg er litt engstelig av meg...
Trollmora Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har litt lyst, men det høres litt skremmende ut. Er så liten(182cm) og sjenert........ Men kanskje litt lettere om det blir en fredag. Bare sånn i tilfelle jeg får overtalt meg til at dette kan være noe for meg.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 He he, jeg er 177 så du er ikke så mye større og sterkere enn meg da! Godt vi er flere høye og kjekke da;-) Fredager synes jeg er greit også:-) Da har vi liksom resten av helgen å komme oss på:-))
Trollmora Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2006 Ja ikke sant? Hvis alle skal forse for seg selv på forhånd, så kan det være greit med ett par dager fri etterpå ) (men av og til skulle jeg ønske at jeg var lita og nett sånn at ingen så meg...)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #9 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg ønsker meg at vi kan møtes litt tidlig jeg:-) Jo tidligere jo bedre igrunn, for jeg blir liksom så fort trøtt......uhu....litt overmoden kanskje? Eller rett og slett for å mest mulig skravle/danse/spis & drikketid;-)))
Trollmora Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 4. oktober 2006 Hvis vi kutter ut spising så blir det mer tid til skravling/drikking! Så kan alle vakle hjem i nye støvletter før trolldommen innhenter oss og vi står igjen med slitne joggesko hele gjengen )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #11 Skrevet 4. oktober 2006 Litt sånn Slaskepott....eh jeg mener Askepottaktig ja;-)
Ronja65 Skrevet 4. oktober 2006 #12 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg satser på at jeg kan komme. Gleder meg:-)
her@ Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 Åh, jeg har også lyst!!! Men vet ikke om jeg tør (er litt sjenert av meg) + at jeg bor et godt stykke unna Oslo.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #14 Skrevet 4. oktober 2006 I hvilken retning da, jeg bor også godt utenfor nemlig? Og vi er overhode ikke farlige altså:-) Bare snille og greie jenter:-))
Ronja65 Skrevet 4. oktober 2006 #15 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bor heller ikke i sentrum akkurat:-) Siste toget går 00.30, tror jeg. Det tror jeg blir lit tidlig... Skal pröve overtale samboer og hente meg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #16 Skrevet 4. oktober 2006 Har allerede avtalt med sambo jeg;-) Tror han synes det er litt greit også, så er han sikker på å få meg hjem hel og fin:-)))
Ronja65 Skrevet 4. oktober 2006 #17 Skrevet 4. oktober 2006 Ikke dumt med snille samboere.....Men de er jo heldige da... som har oss... mener jeg:-))
her@ Skrevet 4. oktober 2006 #18 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg bor i retning nordover - blir med tog i så fall. Må sjekke togtider... Meg og bykjøring = bønder i by`n:-) Og det er vel heller ikke kvelden for bilkjøring såvidt jeg har skjønt.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #19 Skrevet 4. oktober 2006 Det er flere jenter som bor nordover og som vil bli med, så det er jo egentlig bare å gjøre avtaler her underveis. Alltid lettere å ha noen å dra sammen med:-)
Karomamma Skrevet 5. oktober 2006 #20 Skrevet 5. oktober 2006 Ja, jeg har jo tenkt å komme da.... Hilsen halve festkomitéen Bill mrk 1.85 høy med kule støvletter på
Gummelillan Skrevet 5. oktober 2006 #21 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kommer så lenge datoen passer. Enig at fredag er bedre enn lørdag. Og jeg er faktisk veldig liten og nett jeg da. Nesten helt usynlig altså med mine 178 på strømpelesten ;-)
hypersusmor Skrevet 5. oktober 2006 #22 Skrevet 5. oktober 2006 Synes dette virker litt skummelt, men har etter hvert skjønt at det er flere av damene som ikke har truffet hverandre tidligere, så da er det kanskje ikke så skummelt allikevel :-)) Hvis jeg kommer får dere se etter en pygmé på 174 cm.
♥Snulder Skrevet 5. oktober 2006 #23 Skrevet 5. oktober 2006 Hællandusse... hva kaller dere meg som strekker meg hele 166 over jordoverflata da..... nesten usynlig... er ei lita, litt rund, grå mus..pip.pip.
AnnaLee Skrevet 5. oktober 2006 #25 Skrevet 5. oktober 2006 Har tenkt til å komme jeg, hvis datoen passer? Har ikke fulgt med så nøye at jeg har fått med meg om det er satt noen dato og sted? Jeg bor vel også nord for Oslo (Drammen/Nedre Eiker) så jeg kan ev. satse på en tur med Timeekspressen hjem. Elsker "blind dates" så dette kan bli cool :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå