Benni-min Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg har en bror som har en sønn på 6mnd nå. Han setter seg opp selv, kryper skikkelig(ikke åling som han gjorde først) og reiser seg opp og står når han holder i en krakk eller noe. Er ikke dette vannvittig tidlig? Regner med det ikke er så lenge før han går også.
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Oj, det var tidlig ja : ) Ble litt tidlig travelt for broren din da....hehe
Benni-min Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 ja hehe. Lekegrinden er på plass, men han nekter å være i den. Så de får bare springe etter han.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Gutten min gjør det samme, men startet da han var 7 mnd.... han går også langsmed møblene...
Daniels-mamma Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Det er vel forskjellig fra baby til baby det Noen er tidlig ute med noe, mens noen er sent ute med noe. Min sønn er 6,5 mnd nå og han åler seg, kan stå på alle fire å vugge, og de to siste dagene har han jammen begynt å reise seg når han holder i noe...feks i seng eller lekegrinda Fikk litt sjokk, han har jo ikke noe særlig med balanse ennå, så må passe godt på når han vil opp. Også trodde jeg at han ville begynne å krabbe og lære seg å sitte før han begynte med å reise seg..men neida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå