Gå til innhold

Elektrisk brystpumpe

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med peiling? Har opp og ned dager når det gjelder mengde melk. Hr lyst til å opprettholde dette litt bedre slik at det ikke er nødvendig å legge babyen til oftere noen dager....Vil da gjerne ha en elektrisk pumpe. Får ikke det helt til med manuell eller håndmelking. Ser at Biteringen på Nesttun ha Basson sim elektriske pumpe. Noen som har prøvd denne vs Meleda sin? Eller evt. Avent? Noen proffe melkere????:)

Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

proff og proff... Pumpet meg da jenta mi overhodet ikke ville suge pupp, pumpet meg i 6 mndr (mindre og mindre etterhvert, det er mye jobb med det...)

Jeg leide en Medela hos bandasjeforretningen her jeg bor, det var en sånn stor gul en hvor en pumper begge bryst samtidig. Brukte også en Avent Manuell pumpe innimellom. Det var utrolig stor forskjell hvor mye jeg fikk ut med den elektriske kontra den manuelle. Synes Medelapumpa fungerte utmerket. Det kostet 133 kr uka å leie den der jeg leide den, det ble dyrt (kunne sikkert ha kjøpt en og solgt etterpå), men det var greiest for oss der og da i og med jeg var usikker på hvor lenge jeg måtte pumpe, om hun ville ta puppen igjen eller hvor lenge jeg rett og slett orket å holde på.

Ikke erfaring med andre elektriske, har hørt at noen bråker veldig, Medelapumpa var veldig stille. Tror avent har kommet med en dobbeltsidig elektrisk en også nå i det siste, men vet ikke hvordan denne er. Anbefaler dobbeltsidig hvis du skal pumpe mye.

Skrevet

Kjøpte ei dobbel brystpumpe, elektrisk, og har brukt den mindre enn jeg trodde på forhånd. Av den veldig enkle grunn at småen dessverre ikke ville ta flaska...og da er utpumpet melk ubrukelig.

Jeg er veldig fornøyd med elektriske pumpa mi, men den skal nå selges.

Kom med veske,6 små flasker og video for å se hvordan den brukes.

Jeg hadde kommet til ¨brukt den mye mer og oftere hadde han tatt flaske, da jeg måtte tilbake til jobben etter bare 10 fattige ukers permisjon fra jobben.

Så løsningen ble til slutt at mannen min tok med babyen til jobb, for å ammes på natta da jeg jobbet.

Brystpumpa jeg har bråker ikke.

Jeg har prøvd alle slags pumper, og ville iallefall ikke anbefalt manuell, dersom du skal pumpe ofte.

Veldig fornøyd med den jeg har,iallefall.

Skrevet

Jeg bruker Medela swing og er kjempe fornøyd. Den er liten og støysvak og tar godt "tak" i puppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...