hønå Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 nå blei eg jo kjempeforveden på kenn du æ. gjer du et hint eller ?
zadine Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Kan jo ikkje sei det rett ut her inne;-) men eg kjenne mannen/samboeren din og familien hans veldig godt;-) Og er kjente deg og veldig godt en gong Fekk sjøl ei jenta i april i fjor Då vet du vel kem eg e?
zadine Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Kom tilfeldigvis øve et innlegg for lenge siden der du sa at du var fra øksnevad, med det nicket og siden du fekk ei jenta i februar så rekna eg ut kenn du e. Så måtte eg jo sjekka om det stemte, og såg at du hadde lagt ut bilder. Så då rekna eg med at du ikkje var så veldig anonym, siden sønnen din ligne deg veldig;-), var ikkje vanskelig å se kem han var. Bare en liten forklaring på koss eg kjente deg igjen;-) Verden e ikkje stor
hønå Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 ok trur eg tok an ja . . . heilt rett i d at verden ikkje æ store. trur ikkje svigermor he tippa noge ennå, men de e jo et par veke igjen så me får sjå
zadine Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Hu pleide å ver flink te å tippa om folk var gravide før i tiå, hvis eg ikkje huske feil. Men på ei aen sia, det e lenge siden nå, og det kan godt ver at eg huske feil. Men eg syns det var kjempekoselig å lesa at dokke ska ha igjen;-) Det blir gjerna litt travelt med to så tette? Men det e jo kjekt med de små;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå