Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Må si den elektriske pumpen var mye bedre :-) Fikk ut 120 ml på bare ene puppen med den :-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 SÅ BRA !!! JIPPIIIII !!!! Der ser du Godt å vite eller ?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Supert :-) Slipper tenke at jeg har lite melk vartfall :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå