Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Det er en ting som irriterer meg veldig her inne, og det er folk som legger inn spørsmål her og ikke følger opp sin egen tråd. De kommer med råd og spørsmål og så ser man ikke mer til dem. Jeg er en sånn person at jeg liker å finne ut ting på nettet osv. for hvis jeg ikke vet svaret blir jeg litt nysgjerrig selv. Så jeg har flere ganger funnet ut ting og svart på innlegg. Kanskje lagt til et tilleggsspørsmål for å få flere opplysninger.. Men så gidder de ikke si takk for rådene eller svarene de får en gang.. Det er så man får lyst til å slutte å bry seg...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 "De kommer med råd og spørsmål" <------- Jeg mente: De ber om råd og kommer med spørsmål.... hihi
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2006 #4 Skrevet 5. oktober 2006 Ja det er irriterende. Normal høflighet ellers i samfunnet tilsier at man takker for hjelp. Men slik er det ofte ikke i cyberverden dessverre. Men nå er det ikke bare dette forumet dette gjelder, det skjer over alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå