Gå til innhold

Flere fra Molde og omegn her?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hei!Så koselig at det er flere fra Molde her inne.Hvordan er formen din?Har nettopp vært på ultralyd, alt så heldigvis bra ut.Var en utrolig følelse å se babyen vår for første gang. Hvis det er enda flere fra Molde her inne kan det jo hende vi kan få til BIM-treff i Molde?

Hei igjen!

Formen min kunne ikke vært bedre, merker ikke noe til kvalme og andre plager men er jo ennå tid for at det kan komme da :) Enn du?

Er såå koselig på ul , gleder meg til jeg kommer så langt igjen og til å kjenne de første sparkene. Flott at alt var som det skulle med den lille leieboeren da ;)

Er ikke så stor aktivitet på disse treff sidene ser det ut til, men kunne vært kjekt med et treff om flere melder seg..

Annonse

Hei!Så flott at formen din er på topp.Jeg har heldigvis sluppet unna kvalme og lignende, blir fortere trøtt og sliten, men ellers er formen min fin.Var veldig koselig å få hilse på babyen på ultralyd, ja, så det skjønner jeg godt at du gleder deg til. Ser ut til at det er flere fra Molde her inne enn først antatt, så da får vi til et BIM-treff snart eller?Noen som har noe forslag på hvor og når?

Hei hei! Et treff snart hadde vært koselig :)Bor de fleste i byn sånn at det er lettest å treffes her eller? Og passer det kveld for dere, er bare da jeg har mulighet da jeg jobber frem til halv fem hver dag. Isåfall... vil dere spise litt eller bare kaffe?

Hei,

Jeg er interessert i å være med på treff :o)

Får besøk fra Trøndelag på lørdag, og jeg er usikker på om de blir til mandag eller til tirsdag. Blir de til mandag, møter jeg på Egon; men blir de til tirsdag, får jeg dessverre ikke mulighet. Kan si fra senere, når jeg vet litt mer :o)

Det er foreldrene mine som kommer, med en varebil fylt med babyutstyr (ting vi låner, kjøper brukt o.l. av venner og familie i Trøndelag); så jeg gleder meg masse :o)

Annonse

• 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...