Gå til innhold

Flere fra Molde og omegn her?


mammantil2+1

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Heisann!Jeg bor også i Molde og har termin i slutten av april. Er første gang jeg skal bli mamma og jeg gleder meg veldig.Hvis det er flere fra Molde her inne kunne vi jo prøvd å arrangere BIM-treff i Molde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg bor også i molde og skal bli mamma for andre gang, men er så tidlig i svangerskapet at vi ikke har fortalt det til så mange ennå. blir ca 22 mnd i mellom her da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Så koselig at det er flere fra Molde her inne.Hvordan er formen din?Har nettopp vært på ultralyd, alt så heldigvis bra ut.Var en utrolig følelse å se babyen vår for første gang. Hvis det er enda flere fra Molde her inne kan det jo hende vi kan få til BIM-treff i Molde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Formen min kunne ikke vært bedre, merker ikke noe til kvalme og andre plager men er jo ennå tid for at det kan komme da :) Enn du?

Er såå koselig på ul , gleder meg til jeg kommer så langt igjen og til å kjenne de første sparkene. Flott at alt var som det skulle med den lille leieboeren da ;)

Er ikke så stor aktivitet på disse treff sidene ser det ut til, men kunne vært kjekt med et treff om flere melder seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :)

 

Jeg bor et lite stykke fra Molde, i retning Eidsvåg. Er ikke herfra, og kjenner veldig få. Så jeg er med, dersom det er interesse for treff :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei bolle i ovnen *130207* postet akkurat et innlegg til deg på dib, så i en annen tråd at du bodde utenfor molde ser du :)

 

Jeg er med på treff, men helst på kveldstid da jeg jobber dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!Så flott at formen din er på topp.Jeg har heldigvis sluppet unna kvalme og lignende, blir fortere trøtt og sliten, men ellers er formen min fin.Var veldig koselig å få hilse på babyen på ultralyd, ja, så det skjønner jeg godt at du gleder deg til. Ser ut til at det er flere fra Molde her inne enn først antatt, så da får vi til et BIM-treff snart eller?Noen som har noe forslag på hvor og når?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! Et treff snart hadde vært koselig :)Bor de fleste i byn sånn at det er lettest å treffes her eller? Og passer det kveld for dere, er bare da jeg har mulighet da jeg jobber frem til halv fem hver dag. Isåfall... vil dere spise litt eller bare kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!Jeg foreslår at vi tar et treff i Molde.Er dere med på et førjulstreff 18.desember kl.18.30, vi kan jo treffes på Egon?Jeg synes det hadde vært koselig å spise der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg er interessert i å være med på treff :o)

 

Får besøk fra Trøndelag på lørdag, og jeg er usikker på om de blir til mandag eller til tirsdag. Blir de til mandag, møter jeg på Egon; men blir de til tirsdag, får jeg dessverre ikke mulighet. Kan si fra senere, når jeg vet litt mer :o)

 

Det er foreldrene mine som kommer, med en varebil fylt med babyutstyr (ting vi låner, kjøper brukt o.l. av venner og familie i Trøndelag); så jeg gleder meg masse :o)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor også på molde for tiden:) har termin i begynnelsen av mai:) hvor gamle er dere? føler meg litt utenfor siden jeg er så ung..:) er selv 17 år.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

hei! jeg flyttet til molde i juli i fjord å skal nå ha mitt første barn i august/september. jeg er 24 pr. hva med deg? hadde vært gøy å hatt kontakt me noen i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! jeg flyttet til molde i juli i fjord å skal nå ha mitt første barn i august/september. jeg er 24 pr. hva med deg? hadde vært gøy å hatt kontakt me noen i samme situasjon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ha i begynnelsn av mai:) flytta hit i juli ifjord jeg også, i forbindelse med skole..:) mente med 24 pr.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

skal vi prøve og få til et treff da?

skreiv på dagtid jeg da men leste etterpå det passet på kvelden for noen av dere..

kan vi ikke bare sette en dato?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva dag passer og klokke slett?

kveld eller dag?

vi får bare prøve og bli enige vi som er her da hehe så kansje resten kommer etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kan jo dytte på dette innlegget jeg da...

 

Jeg bor også i Molde, er gravid med nr. 2, er i uke 17 nå. Har en gutt på 17 mnd. fra før =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Bor i Molde jeg også! 27 år, førstegangsfødende, har termin 25 juni...

 

Høres hyggelig ut me bim-treff, er det for alle som vil å møte opp på rød/blå på gitte tidspunkt?? Hadde vært koselig å treffe flere med store mager...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...