**Håper** Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 at man fikk EL helst sikkert på dag 14 for alle sammen og at man da ble gravid for oss som prøver å bli gravide. Ja, det er lov å drømme...*sukk*
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Ja det hadde vært noe det
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 ja det hadde vært noe du:-) Vi har prøvd i over ett år nå,begynner å bli passe lei for å si det sånn! Du ser vel ikke håp for oss snart vel:-) Jeg 281180 Han 200673
**Håper** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Jepp. Så hadde vi sluppet å lure sånn med om vi har hatt EL og om den er litt forsinka og slippe de 2 nerveukene mellom EL og IKM. Huff, det tar jo på så for oss.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Ja he he jeg blir jo helt tussete av å gå her å vente
Can I keep you... Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Ja slik skulle det virkelig vært! (men da hadde jo litt av spenninga vært borte også...)Vi er i vår 5. pp, det er jo ikke så lenge det da.... men du verden å lei man blir av å vente for så å få negativt svar. Med førstemann klaffa det på første forsøk.
**Håper** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2006 Ja dette er helt utrolig Thea-mor. Hvordan denne syklusen kan endre seg osv. Jeg har blitt gravid fort før jeg også og nå skal vi inn i vår 2pp. Så er spsent på om det klaffer fort denne gangen eller om jeg blir en av de som bruker lang tid denne gangen.
Can I keep you... Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Vet egentlig aldri helt sikkert om jeg har EL når jeg etter beregningene skulle hatt det. Noen mnd har jeg det berømte EL slimet og av og til litt smerter i magen, andre ganger så kan jeg ikke si med sikkerhet om jeg merker det. Og de gangene jeg merker det så vet jeg like vel ikke hvem dag det er EL for det er slik i flere dager. Det tryggeste da er vel bare å øve på å lage bebi hver kveld rundt EL:-)
**Håper** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2006 Akkurat sånn tenker jeg også. Men før da jeg ble gravid så tenkte jeg ikke noe på EL eller noe. Bare hadde sex og vips så ble jeg gravid. Jeg slutta på p-pillene for litt over 2 mnd siden og nå søndag fikk jeg ordentlig mensen tilbake. Endelig ferdig i dag. Så jeg skal sjekke EL slim. Fant det ikke forrige mnd. Men hadde veldig vondt i magen og ubehag da han støta oppi meg 2 uker før jeg fikk mensen, så det kan ha vært jeg hadde EL da. Men hjalp ikke å ha mye sex i forrige mnd gitt. Men jeg trur at det er først nå kroppen har kommet i gang. Så jeg er spent.
Can I keep you... Skrevet 4. oktober 2006 #10 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg slutta på p-pillene i april jeg, så jeg får vel tro at min kropp er igang nå:-) Etter beregningene så har jeg EL til søndagen så da tenke jeg det blir full fart i senga (eller hvor det måtte bli) i dagene fremover.
**Håper** Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2006 Ja kjør på Thea-mor. Så skal du se at det klaffer snart for dere:=) Jeg har EL ut i fra mensen neste helg så da blir det masse kos ja. Jeg orker ikke å bruke EL tester og temping. Blir for stress for meg. Går for det å ha mest mulig sex jeg. Også er det jo så deilig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå