Gå til innhold

Noen gode tips til åssen fortelle nyheten til den vordende pappa???

Anbefalte innlegg

Skrevet

trenger noen gode og morsomme tips til åssen jeg skal fortelle til mannen min at han skal bli pappa for 2. gang:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal også ha nr. 2, så jeg hadde planlagt å ta vugga som står i boden inn i stuen og legge graviditetstesten oppi. Men så kom han hjem før planlagt, så det ble ikke noe av... :-)

Skrevet

Hei! Jeg kjøpte en kjempesøt bamse og tok på den en smekke som det sto I LOVE MY DADDY på og pakket den inn. Så lagde jeg god middag og gav han gaven. Han ble kjempe glad :)

Skrevet

He he.

jeg hadde planlagt masse morsomt, men så kom han hjem og jeg bare slang meg rundt halsen hans for å si hei(som vanlig) bare glapp ut av meg: hei pappa.

He he, han fikk jo sjokk først (2sek) spurte om jeg mente det og etter det har han bare glist og prøvd å gjøre hverdagen min så lett som mulig.

Ta det som det kommer ;)

Skrevet

ta bilde av testen og be han se de fine bildene du tok forrige dagen :) da blir han overasket :)

Skrevet

E sekkert arti å finne på lure ting som nevnt ovenfor her. Samboarn min e mykje borte (trailerkjøring), så æ ville sei d tell han ansikt tell ansikt, heldivis kom han heim seint på kvelden den dagen æ tok testen, så æ fikk sei det, trur ikkje æ hadde klart å venta så længe. Hadde ikkje løst å sei det på tlf, både pga faren førr at han kjørte i grøfta (hehe), å det at æ syns d va nåkka man burde sei ansikt tell ansikt, så æ sa det egentli bære rætt ut. "Veit du ka, æ e gravid" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...