Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Er det "grisete" å syns at gravide damer er veldig sexy?? Føler dere damer at dere er sexy, eller føler dere at dere bare er store??? For meg så finnes det ikke noe mer kvinnelig enn en gravid dame! Gravide damer utstråler noe eget.....!!
bragesmamma Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 gravide kvinner vil jeg tro synes dette er helt flott:) Jeg satt i alle fall stor pris på å få høre dette når jeg var gravid, for det er vel ingen hemmelighet at vi føler oss mer som hvalrosser enn som feminine og kvinnelige til tider.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Gravide damer kan være veldig sensuelle/sexy, kan være noe med at de har en utstråling når e er gravide..
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #4 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, helt enig!!! Jeg elsker å se bilder av gravide damer!!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #5 Skrevet 9. oktober 2006 Gravide damer er sensuelle å se på! hva er vel mer kvinnelig enn å være gravid? Jeg følte meg meget vel ved første graviditet og sex var ikke til å få nok av.. med nummer to var det litt annerledes, men var stolt av magen og synes det var kost når mannen min sa jeg var sexy! Men folk er jo forskjellige der også.. og begge deler er vel greit! Men ingen skam å synes at gravide er sensuelle( liker det bedre enn sexy i denne sammenhengen..hehe..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå