Heffalump mamma Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Satt i går med noe som jeg er ganske sikker på var svake rier. De kom med 2-3min mellomrom, varte i ca 1 min. Dette pågikk i ca 3 timer før det roet seg ned og kom mye sjeldnere (tok ikke noe tid lenger da). Dette varte hele natta, men har gitt seg nå. I tillegg i natt måtte jeg plutselig på do (avføring) å det kom skikkelig!!!! Sikkerpå det kom mange kilo... he he. (har ikke hatt forstoppelse). Nå i dag eg jeg kvalm, kjenner lite liv, føler meg veldig oppblåst i magen, har litt avføring hver gang jeg er på do, føler magen veier 400kg, orker ikke mat. Jeg har generellt en skikkelig uvell dag. Har heldigvis time hos jm seinere slik jeg kan få en skikkelig kontroll!! Noen som har hatt noe lignende, eller som vet om dette er normalt på slutten?? Håper noen kan svare meg:-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Skulle ønske jeg kunne si: kjære du føder nok i dag...hehe Selv føler jeg meg også skikkelig kvalm og dårlig... og de fleste sier jo det er slik på slutten. Håper du får JM til å dra og røske deg noe skikkelig inne der...så går det nok fort skal du se.
Heffalump mamma Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Er det mulighet for at de gjør det når jeg har 3 uker igjen?? Huff, hun er ganske gammeldags så jeg tipper hun ikke sjekker for åpning eller modning engang.. Det er en som har drømt at jeg føder i morgen på dagen, han er vist ganske sanndrømt. Håper han har rett!!
Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Jeg var på kontroll i går og da ville hun kjenne etter, da jeg spurte om dette. Men pga at hele føden skal på blåtur på torsdag ville hun ikke dra noe i den pga at hun var redd jeg ville fø da. Har time neste tirsdag og hun lovet å dra noe skikkelig da.... Hvis du spør så gjør vel de fleste dette om det er modent da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå