Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Noen som har noe tips til hva jeg skal gjøre?? Trenger ca 5tusen innen fredag, da vi skal reise bort! Noen lomme-penger jeg hadde regnet med, kom ikke som forventet!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Tror ikke du er alene om å ønske deg noen ekstra tusenlapper! Men det går jo ann å høre med banken om en kriditt el mastercard eller noe sånnt. Du skal bare vite at det er ikke alltid like lett å betale det tilbake når man først har "lånt" penger sånn.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Hr du noe som er lettsolgt du kan selge på Finn.no? Noen snille foreldre du kan låne av.
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Fredag var kanskje litt snart, ellers ville jeg anbefalt å søke om ellos-lån. Det er "kjapt, trygt og...eh...kanskje ikke så billig", men fint som en nødløsning. Ellers kommer skatteoppgjøret for de som IKKE fikk det i sommer på fredag, men du hører kanskje ikke til blant de som har penger i vente da. Håper det ordner seg for deg! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 D var skatteoppgjøret jeg ventet på, men ringte å sjekka i dag og resultatet er ferdig på fredag, mens pengene blir utbetalt neste helg:( Skal sjekke Ellos nå...må man så må man:)
lille-my *mor til Agnes* Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Vet at Ellos er raske i behandlingen; og når du vet du har penger i vente kan du jo bare betale tilbake så snart skatteoppgjøret er i boks ) Ting løser seg for snille piker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå