Gå til innhold

Trenger så sårt noen tusen lapper innen fredag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe tips til hva jeg skal gjøre?? Trenger ca 5tusen innen fredag, da vi skal reise bort! Noen lomme-penger jeg hadde regnet med, kom ikke som forventet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du er alene om å ønske deg noen ekstra tusenlapper! Men det går jo ann å høre med banken om en kriditt el mastercard eller noe sånnt. Du skal bare vite at det er ikke alltid like lett å betale det tilbake når man først har "lånt" penger sånn.

Skrevet

Hr du noe som er lettsolgt du kan selge på Finn.no?

Noen snille foreldre du kan låne av.

Skrevet

Fredag var kanskje litt snart, ellers ville jeg anbefalt å søke om ellos-lån. Det er "kjapt, trygt og...eh...kanskje ikke så billig", men fint som en nødløsning.

Ellers kommer skatteoppgjøret for de som IKKE fikk det i sommer på fredag, men du hører kanskje ikke til blant de som har penger i vente da.

Håper det ordner seg for deg!

Lykke til!

Skrevet

D var skatteoppgjøret jeg ventet på, men ringte å sjekka i dag og resultatet er ferdig på fredag, mens pengene blir utbetalt neste helg:( Skal sjekke Ellos nå...må man så må man:)

Skrevet

Vet at Ellos er raske i behandlingen; og når du vet du har penger i vente kan du jo bare betale tilbake så snart skatteoppgjøret er i boks :o)

Ting løser seg for snille piker!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...