Gummelillan Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Gjett om jeg er irritert. Vi skulle på babysvømming i dag og kjørte ut til Asker for vår ukentlige halvtime. Men der var babysvømminga avlyst!!! Uten at de som arrangerer kursene eller instruktøren hadde fått beskjed!!!! Og da selvsagt ikke vi som skulle svømme heller... Tenker kommunen ønsket å tjene mest mulig på å holde den nye svømmehallen åpen for publikum hele høstferien og ville ikke tape penger på å stenge av terapibassenget for oss en liten halvtime?! Hmprf&/%¤&/¤&/ sier nå jeg!!!!!!!!
Trollmora Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Huff så dårlig info da. Trodde alle hadde høstferie nå. Svømmeskolen vår hadde alle datoer klare da vi begynte på nye kurs i høst. Men det er nok mer å tjene for kommunen å bare ta høyt betalte badegjester inni denne uka (
Gummelillan Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, jeg trodde jo at det ville være stengt i høstferien jeg da, så jeg spurte instruktøren OG Asker turnforening sist gang. Men de hadde jo heller ikke fått beskjed. Greit at Risenga er ny og fin, men dette irriterte meg noe grenseløst! Ja, ja. Får benytte den uventede fritiden på å dra til passkontoret for å skaffe pass til lillesnuppa. Gleder meg til passbildene. Synes sånne i automat blir bedårende skjønne av de små ;-)
Trollmora Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Fotoautomat - det har jeg ikke tenkt på! Kanskje jeg skal taue begge to ned i morgen og bare ta bilder på gjørss? Tenker eldstemann vil sette pris på det )
Karomamma Skrevet 4. oktober 2006 #5 Skrevet 4. oktober 2006 Skjønner at du er irritert, ja! Vi fikk beskjed når det var stengt og/eller skoleferier. Veldig bra, for jeg hadde jo ikke den fjerneste anelse om når det var høstferie og slikt. Ingen skolebarn i huset og lite kontakt med jobben dengang da... Våre pass ligger i skuffen her jeg sitter, måtte kikke på lillemor sitt. Der står det høyde 49 cm og "not able to sign". He he...
Ronja65 Skrevet 4. oktober 2006 #6 Skrevet 4. oktober 2006 Forstår du er sint. Jeg har nemlig også sport om det samme. Ja, ja. Godt du fikk ordne passbilde i alle fall. Jeg skal også gjöre det snat. Får se om vi får tid imorgen. Kanskje best å gjöre det her i Sverige fordi passbildet skal väre så og så mange mm fra hit til dit. Höres vanskelig ut på en liten baby spör du meg. Svensker er nok kjent for å väre lit fyrkantige og ordentlige på godt og vondt... Men lille Thyra damen min, får dessverre ikke norsk pass, da hverken mor eller far er norske:-)) Imorgen skall mamma og jeg ned til stan og kjekke turer til Thailand i januar. Hun og faktisk også pappa!!! som er en riktig fjell og jakt kar...... Har lyst å dra...Hun vill at jeg og gubben blir med som tolk, så hun kan sy opp seg noen fine klär. Det får vi pröve på...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. oktober 2006 #7 Skrevet 4. oktober 2006 Trodde ikke det var godkjent med bilder av de små tatt i sånne automater! Vi fikk beskjed om det i våres når vi snakket med passkontoret her. Måtte til fotograf og brukte nesten en hel dag, ut og inn, frem og tilbake, for enten sov hun eller så gråt hun etter mat:-) For hun skulle se rett inn i kamera, med lukket munn - dah! Veldig lett å få til med en nesten nyfødt baby - NOT! Men etter mye fram og tilbake fikk vi det til da og nå har hun eget pass snuppa:-) Høres herlig ut med Thailand tur da! Håper dere får det til allesammen:-)
Ronja65 Skrevet 4. oktober 2006 #8 Skrevet 4. oktober 2006 Satser på det... Det ser jo ut som om bilen min kan rulle ett år till..... bank, bank i tre... (les hode :-). Husker en gammel dame på 98 år sa til meg en gang... minnene har man alltid med seg....Så, sant så sant... Hellre gammel bil og gode minner... tenker jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå