EJsinMamma Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 jeg har mista mitt nurke etter 8 uker i magen. er nå bekymret for videre svangerskap og at noe lettere kan gå galt, i det heletatt når vil jeg bli gravid igjen.. Ser du noe eggløsning og noe positive graviditetstester? Vil så gjerne dette her.. Trenger virkelig svar fra en dame som er dyktig.. Håper på svar. Ønsker meg så gjerne en bebis.. Jeg er født: 11.01.1987 Forloveden: 09.02.1975 Vi elsker barn og var godt i gang med planleggingen, men nå vet vi liksom ingenting. Ser du noe graviditet? viss du gjør det går alt bra da nestegang? Var på utskrapning på sykhuset i hammerfest i går..
Elastica Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Heisann vennen og tusen takk for fin omtale:-) Jeg sender deg en stoooooooor trøsteklem og vet akkurat hvor forferdelig det er å miste en liten spire. Hadde en utskrapn i uke 12 etter masse magesm.men ingen blødn..Det viste seg at fosteret hadde sluttet å utvikle seg i uke 7 sånn ca,men ble værende i magen. Jeg husker at det var helt grusomt og du har all min medfølelse!! Jeg får absolutt opp at du blir gravid igjen, ser ut for at det klaffer rett over på nyåret (muligens allerede i des.) og at svangerskapet går fint. For meg ser det ut som en herlig liten prins:-) Kan gjerne se på el.for deg,men da må du spørre meg etter 1. mensdag..Da er det lettere å få opp noe. Jeg ønsker deg masse lykke til!! Krysser fingrene for deg!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå