Luca Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Nå er lillesnupp straks 9 mnd, og var på kontroll i dag. Fikk vaksine i benet sitt, og gråt litt med en gang. De gylne taller er 7815 kg og 68,3 cm:-)
MintCondition Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Det var da en fin størrelse Guro veide 8555 og var 70 cm sist uke. Fikk sprøyte hun også, første del av prevenar. Lite gråt, mest fornærmet tror jeg Etterpå sov hun i tre timer i strekk i vogna, ny pers!
Crazywoman Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Så fint at det finnes andre der ute med nette babyer:) Gullet mitt kommer nok ikke til å være så mye større. Litt lengre kanskje. Hvor stor var hun da hun var fødd? Gullet mitt var 2700! Kom litt før tiden da...
Luca Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Ja, ehm...hun var jo faktisk 4500 og 52 cm da hun ble født...så kurven har flata ut kan man si. Men slik var storesøster også ved fødsel, og er 11 kg og 2 år nå. Så de skal tydeligvis ikke være så store nei:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå