Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 går hjemme med jenta mi hele dagen og vi kjeder oss sånn. lyst til å finne på noe gøy med henne.babysvømming eller no. adre forslag? hun er 7 mnd
Gjest_1001 Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Tja, du kan jo sette opp DiB treff der du bor det er kjempekjekt!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 det er masse man kan finne på.. babysang, svømming som du nevnte, babygym.. har du ingen barselgruppe du er med i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå