Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 huff så fort tiden går.....hadde egentlig håpet å kunne gå hjemme med snuppa fram til høsten, men det har vi ikke økonomi til dessverre....så vi slang inn en søknad om barnehageplass, og uka etter ringte de og tilbød oss plass i gårdsbarnehage....hadde aldri trodd vi skulle få så fort...men skal ikke begynne på noen mnd enda... vet ikke hva jeg vil med dette innlegget,men....jaja,nå er det skrevet...
Stor_smil Skrevet 4. oktober 2006 #2 Skrevet 4. oktober 2006 Hei og gratulerer med plass. Jeg kjenner veldig veldig igjen følelsen du har. Skrekkblandet fryd. Jeg gruet meg masse til å levere småen i fra meg. Syntes rett og slett tanken var grusom, men er sååå glad for at vi takket ja til plassen. Jeg hadde ikke jobb, så jeg hadde god tid bruke til tilvenning. Første dagen var vi der sammen i 2 timer, bare forå bli kjent. Andre dagen gikk jeg etter en halvtime og var vekke i tre kvarter. Tredje dagen var eg borte i to timer, og det gikk kjempefint. Nå har han vært i bhg i 1 måned og han stortrives. Protestere akkurat i det jeg skal gå (10 sek), men så storkoser han seg i de påfølgende 5timene han erder. Sover i 2 timer og spiser, leker og ler sammen med de andre barna. Han har utviklet seg kjempemasse på denne mnd. Han er mye merkontaktsøkende, mye mer frempå, har begynt å klappe og elsker å synge og leker veldig mye på egenhånd og på eget initiativ. Nysgjerrigheten er enorm, og han er kjempeglad når jeg kommer og henter han om dagene. Jeg ser at dette har han ordentlig godt av, ikke minst får jeg tid til å samle masse krefter og energi til masse lek og kos på ettermiddagene. Det kommer til å gå kjempefint, og dere er heldig som har fått plass. Prøv å glede deg, og ikke vis den lille at du er nervøs..det merker de. Masse lykke til
Tredjemann på vei :D Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 du er jo kjempeheldig egentlig, så prøv å gled deg! går som regel kjempefint for alle å begynne i bhg. tenk på alle de som virkelig må ha bhg.plass og som ikke får det. sånn som hvis vi ikke får plass neste høst når jeg endelig kan begynne å studere... det ville jo være krise, for da må jeg ha med han på skolen... og tenk så kjedelig det blir for han da... håper virkelig vi er like heldige som dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå