Gå til innhold

mensen tilbake etter 6 uker?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det mulig.. jeg fullammer ikke, gir et par måltid i tillegg hver dag.. men hvordan vet kroppen det?! idag blør jeg friskt blod, akkurat som mensen.. har ikke hatt mye renselse siste ukene.. bare litt utflod..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det med fullamming og ikke vet kroppen pga hormoner tenker jeg. Og det er desverre ikke umulig at du har fått tilbake mensen, det er vel mest sannsynlig den...

Skrevet

Jeg fikk tilbake mensen 6 uker etter fødselen. Akkurat rett etter jeg var ferdig med renselsen... Kjipt... Hadde da mensen i litt over en uke, satt inn hormonspiral og blør enda, 3 mnd siden fødsel. Blir litt smågal av det:)

Skrevet

Samme som jeg hadde!

Fikk også mensen tilbake etter 6 uker!

Kipt, men sånn er det!

Skrevet

huff da.. skal på 6 ukers kontroll snart, så skal spørre om prevensjon da.. har tenkt på spiral, men har ikke lyst å blø lenge heller.. ikke enkelt å være dame alltid:-)

Skrevet

Fikk tilbake etter 6 uker jeg også (mulig det var litt før det også).

Skrevet

Nei det er jammen meg ikke enkelt! Men vil anbefale spiral allikevell, veldig enkelt og greit å slippe å tenke på no piller ol. Blør en stund etterpå, men når det går over mister mange mensen eller blør veldig lite. Ikke var det vondt å sette den inn heller :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...