Gå til innhold

Hun vil nesten ikke spise mer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke hva det er med snuppa mi, men de siste ukene har hun nesten ikke villet spise og det blir bare verre..

Det begynte for ca to uker siden, da ville hun ikke ha grøt mer, ei heller dessert. Jeg trodde det var fordi vi hadde nestlè, tidligere har hun fått hipp og småfolk.

for en uke siden begynte det med at hun nesten ikke vil ha mme heller. Hun spiser en flaske på kvelden og en på natten, resten av dagen vil hun ikke ha mme. Det er så vidt jeg får lurt i henne litt grøt.. Og litt velling..

Men det er så frustrerende. Hun sover veldig mye også! Og virker ikke fornøyd med å spise så lite for hun er mye sutrete.. Og hun har alltid vært en storspiser.

Hva skal vi gjøre? Dette begynner å bli slitsomt, hun er ikke den blide jenta lenger.. Hun vil plutselig ikke roe seg i vogna når vi går tur heller.

Hun er seks mnd gammel. Hun er litt forkjølet, men ikke tett i nesen. Så spisevegringen kan ikke komme av at hun ikke får puste når hun drikker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! høres veldig kjent ut!! akkurat slik var jenta vår også. har du prøvd å innføre annen mat enn grøt?? kanskje brød. de klarer små biter... kan hende hun har vondt i gommene sine(tenner) og da kan det være godt med noe å bite i. jenta vår gikk lei ting veldig fort, derfor må vi hele tiden variere. måtte slutte med grøt hver dag osv. hun liker brød bedre enn noe annet. lykke til.

Skrevet

Ja, brød klarer hun ikke. Hun bare brekker seg og til slutt kommer klumpen ut igjen. Selv med veldig små biter.

Middagsglass har jeg ikke prøvd, men skal gjøre det idag..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...